HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
hi, ik kreeg deze melding:
Je moet dan gaan bellen staar omdat mijn abonnement niet kan worden aangepast....Dat kon ooit wel online....
ik bellen en na de vele menu's kom ik ergens in de wachtrij waarbij wordt vermeld dat de wachtrij ca. 8 minuten ofzo..... je raadt het al na 20 minuten nog niemand aan de lijn. Bellen ook nog tegen een commercieel tarief?
Als er iets met mijn abonnement is, waarom dan niet een aanbod doen vanuit Ziggo. Het gaat ws. om mijn oude voorwaarden die anders moeten oid. wat een drama (weer).
Het gekke is als dat je belt juist verwezen wordt naar de website, ik zou nieuwsgierig zijn naar wat er nu zou gebeuren. Het is nu 22 minuten verder en hang maar op en kom het vandaag niet te weten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
"Bellen ook nog tegen een commercieel tarief?"
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
1200 is gratis via de telefoon van Ziggo en 0900-1884 zijn gebruikelijke (mobiele) belkosten, dus geen commercieel tarief.
Of heb je mogelijke een ander telefoonnummer gebruikt van één of andere doorschakel service?
Zo ja, welk telefoonnummer was dat?
Maar nu je probleem, er is sinds vorig jaar maart een storing in Mijn Ziggo, een aantal klanten kan hun abonnement niet wijzigen, ook ik heb er last van sinds april vorig jaar en ik heb het nieuwste abonnement.
Mijn Ziggo krijgt binnen afzienbare tijd weer nieuwe software en dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
Tot die tijd kan een Ziggo moderator het abonnement voor je wijzigen.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem en vraag te kijken.
Dit zal inderdaad verband kunnen houden met een abonnement uit een oudere portefeuille zoals dat heet. Echter heeft Ziggo een al bijna twee jaar of langer durende hardnekkige probleem met het online kunnen wijzigen van een abonnement.
Wat zou u willen veranderen mogelijk kan een Ziggo Moderator u hiermee kunnen helpen.
"Bellen ook nog tegen een commercieel tarief?"
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
1200 is gratis via de telefoon van Ziggo en 0900-1884 zijn gebruikelijke (mobiele) belkosten, dus geen commercieel tarief.
Of heb je mogelijke een ander telefoonnummer gebruikt van één of andere doorschakel service?
Zo ja, welk telefoonnummer was dat?
Maar nu je probleem, er is sinds vorig jaar maart een storing in Mijn Ziggo, een aantal klanten kan hun abonnement niet wijzigen, ook ik heb er last van sinds april vorig jaar en ik heb het nieuwste abonnement.
Mijn Ziggo krijgt binnen afzienbare tijd weer nieuwe software en dan zou het probleem opgelost moeten zijn.
Tot die tijd kan een Ziggo moderator het abonnement voor je wijzigen.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem en vraag te kijken.
@svdkamp goed dat je het hier aankaart. Ik snap dat het balen is als het wijzigen van een pakket niet lukt. Sorry! Het systeem daarachter is wel eens wat dwars, maar zoals al aangegeven, dat kan diverse oorzaken hebben.
Is één en ander al opgepakt of opgelost? Je kan desnoods altijd naar onze site gaan en het gewenste pakket dan aanpassen, zonder dat je eerst in je Mijn Ziggo inlogt. Uiteindelijk zal er wel een verificatie plaatsvinden.
Lukt het dan nog niet en wil je toch een aanpassing van je pakket? Meld het dan gerust hier, we helpen je verder!
Ik heb hetzelfde probleem, is er kans dat die melding ooit verdwijnt zonder tussenkomst van iemand van Ziggo? De melding zal toch wel ergens door worden veroorzaakt neem ik aan.
@trebor66 Het is wachten tot de nieuwe software helemaal is uitgerold van het Mijn Ziggo systeem en achterliggende servers.
Ziggo is er al bijna 2 jaar mee bezig om dit op de één of andere manier op te lossen, maar gezien de reacties in verschillende berichten, lijkt het erop dat dit niet opgelost gaat worden voordat de hele nieuwe software is uitgerold.
Ok, ik heb het probleem nog niet zolang. Maar irritant is het wel, en ook geen goede reclame voor Ziggo. Ik wil gewoon af en toe door de opties heen kunnen lopen voordat ik iets wil wijzigen. En gelijk het resultaat zien wat het scheelt qua prijs. Dat is nu helaas niet mogelijk.
@trebor66 een omweg is via de hoofdpagina net doen of je een nieuw abonnement afsluit. Voor mij werkte dat een beetje.
Goedemiddag
Ik probeer al enkele dagen mijn pakket te wijzigen maar krijg steeds dezelfde foutmelding
Wil een al lange tijd niet gebruikte extra oude mediabox opzeggen en 2 wifi pods huren
Mvg johan rijnaarts
@Kajomidy Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Goedemorgen @Kajomidy en een warm welkom op de Community,
Allereerst nog de allerbeste wensen voor 2023! We hopen dat je ook een mooie jaarwisseling hebt gehad. Inhakend op je bericht; ik begrijp dat het niet lukt om het pakket via Mijn Ziggo te wijzigen. Dit is natuurlijk verre van handig. We helpen je dan ook graag het pakket voor je aan te passen naar hetgeen je wilt hebben. Gaat het om het adres wat in je Community profiel staat ? En welke wijzigingen kunnen wij voor je doorvoeren? Als je dit aan ons doorgeeft dan passen wij het voor je aan.
Goedemorgen paul ,
Jij ook de beste wensen en een gezond 2023.
Ja het adres klopt met wat er is aangegeven
Wat ik graag wil is 2 smart wifipods huren voor 2,50 p.m.
En de extra mediabox opzeggen daar maken we geen gebruik meer van
Alvast bedankt
@Kajomidy Dankjewel! 😉 Ik heb voor jou de Extra Mediabox opgezegd en 2 SmartWifiPods (bruikleen) a € 2,50 per maand voor jou besteld. Binnen 2 a 3 werkdagen ontvang je de SmartWifiPods met de pakketdienst van Post NL. Voor de Mediabox ontvang je binnenkort een retourdoos waarmee je het apparaat naar onderstaande retouradres kunt sturen.
XPO/Ziggo
Antwoordnummer 1070
5800VB Venray
Let op: bewaar het afgiftebewijs goed totdat je bevestiging van ons ontvangen hebt dat de Mediabox retour ontvangen is.
Laat je het weten als wij verder nog ergens mee kunnen helpen?
Top !
Bedankt voor de goede service en dat nog wel op nieuwjaarsdag 😄
Ik probeer twee wifi pods te bestellen maar krijg ook deze foutmelding. Kan dat via dit bericht geregeld worden?
Natuurlijk, @windrust! Ik heb de wifipods voor je besteld. Binnen 3 werkdagen heb je deze in huis 😉
Dat is nog eens snel. Alleen wil ik ze niet huren maar kopen. Neem aan dat de kosten dan eenmalig op de maandfactuur verschijnen.
Kun je dat nog wijzigen? Of moet ik de order zelf eerst annuleren.
Ah, excuses @windrust. Ik heb inderdaad de pods op huurbasis voor je besteld. Wil je de bestelling weigeren aan de deur? Kom daarna weer even bij ons in de lucht, dan bestellen we de koop pods voor je. Dit bedrag komt dan inderdaad eenmalig op de factuur te staan.
Laat maar zo. Ze werken inmiddels prima. Wel wil ik nog een derde erbij op zolder. Die wil ik graag KOPEN. Kun je dat regelen?
Jazeker, die bestel ik voor je @Kajomidy. Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden over de levering 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...