Vraag
Reacties
Oplossing
BSchoonen
Level 1

Foutmelding 002 bij inloggen MijnZiggo

Hoi, 

Ik heb op 26 september een abbonnement afgesloten bij Ziggo voor tv en internet. Dit gaat dit weekend in, maar hiervoor moet (zo gaf de check aan) een instellateur komen. Ik probeer in MijnZiggo te komen om dit te regelen, maar krijg constant de foutmelding 002 bij het inloggen. Ik heb geen ander MijnZiggo account (zover ik weet..) dus ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen. 

Kunnen jullie mij helpen? 

Groeten, 

Bart 

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Kijk, dat is een meevaller. Ik had voor morgenochtend al plek en ben zo brutaal geweest deze gelijk te reserveren, voor de afspraak weggekaapt wordt. Morgen tussen 08:00 en 12:00 staat de afspraak nu. Mocht dit toch niet passen, kan je de afspraak makkelijk verplaatsen via de link in de bevestiging 🙂 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @BSchoonen. Ik denk dat je MijnZiggo account nog niet werkt, omdat je abonnement nog niet in is gegaan. Zal ik even de agenda induiken voor een monteursafspraak? 🙂 

0 Kudos
BSchoonen
Level 1
Topicstarter

Hoi Lycke, 

Dat denk ik ook inderdaad. En dat zou heel fijn zijn om een afpsraak te maken, ja! 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Kijk, dat is een meevaller. Ik had voor morgenochtend al plek en ben zo brutaal geweest deze gelijk te reserveren, voor de afspraak weggekaapt wordt. Morgen tussen 08:00 en 12:00 staat de afspraak nu. Mocht dit toch niet passen, kan je de afspraak makkelijk verplaatsen via de link in de bevestiging 🙂 

0 Kudos
Ga naar reactie
BSchoonen
Level 1
Topicstarter

Oke, dankjewel! Zou die bevestiging in de mail moeten komen? 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Per SMS :-). Nummer eindigend op 736, heb ik hier staan. Als het goed is heb je de SMS zo'n 3 minuten geleden ontvangen.