Hoi,
Ik heb op 26 september een abbonnement afgesloten bij Ziggo voor tv en internet. Dit gaat dit weekend in, maar hiervoor moet (zo gaf de check aan) een instellateur komen. Ik probeer in MijnZiggo te komen om dit te regelen, maar krijg constant de foutmelding 002 bij het inloggen. Ik heb geen ander MijnZiggo account (zover ik weet..) dus ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen.
Kunnen jullie mij helpen?
Groeten,
Bart
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kijk, dat is een meevaller. Ik had voor morgenochtend al plek en ben zo brutaal geweest deze gelijk te reserveren, voor de afspraak weggekaapt wordt. Morgen tussen 08:00 en 12:00 staat de afspraak nu. Mocht dit toch niet passen, kan je de afspraak makkelijk verplaatsen via de link in de bevestiging 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hey @BSchoonen. Ik denk dat je MijnZiggo account nog niet werkt, omdat je abonnement nog niet in is gegaan. Zal ik even de agenda induiken voor een monteursafspraak? 🙂
Hoi Lycke,
Dat denk ik ook inderdaad. En dat zou heel fijn zijn om een afpsraak te maken, ja!
Kijk, dat is een meevaller. Ik had voor morgenochtend al plek en ben zo brutaal geweest deze gelijk te reserveren, voor de afspraak weggekaapt wordt. Morgen tussen 08:00 en 12:00 staat de afspraak nu. Mocht dit toch niet passen, kan je de afspraak makkelijk verplaatsen via de link in de bevestiging 🙂
Oke, dankjewel! Zou die bevestiging in de mail moeten komen?
Per SMS :-). Nummer eindigend op 736, heb ik hier staan. Als het goed is heb je de SMS zo'n 3 minuten geleden ontvangen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.