1
Vraag
2
Reacties
coron

Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Foutieve factuur en credit nog niet bijgeschreven

Het was 4 weken geleden ongeveer dat bij navraag van mijn factuur mijn  TV abonnement en Eredivisie  ESPN zomaar werd opgezegd. De ellende daar mee gepaard heeft vele telefoontjes gekost. In een van de telefoontjes kreeg bleek dat er nog een creditbedrag open stond voor mij en verrekend zou worden met de maand MEI. Na dat er eindelijk een medewerker mij goed geholpen heeft een aantal weken geleden steeg het vertrouwen in Ziggo weer wat. Als ik nu weer de factuur zie van Mei dan begin ik er echt moedeloos van te worden. Wat schertst mijn verbazing ik betaal voor een 2e telefoon lijn en heeft deze nooit gehad en gebruikt ! Ook het behoorlijke credit bedrag wat ik te goed heb zit er niet bij. Om over de vreemde factuur nog maar niet te praten (totaal geen logica). Bellen naar Ziggo , je hou je hart vast dat ik weer iemand aan de lijn krijg die er alles weer uit gooit. Graag zou ik met een medewerker willen praten die verstand van zaken heeft en gevolmachtigd is voor een oplossing. Kom maar op want ik word hier echt moedeloos van en er andere zaken spelen die  veel belangrijker zijn in mijn leven dan dit.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
coron
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels contact gehad met Ziggo (Youri) en de 2e telefoonlijn die ik nooit had krijg ik terug. April 6,50 euro en Mei 6,50 euro. Zijn een uur bezig geweest om de factuur te ontrafelen. Ik vind het nog steeds vreemd maar laat het hierbij. Compliment voor het geduld van Youri

Bekijk in context

5 Reacties 5
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes

Hoi, 

Je weet dat dit een klanten helpen klanten community is  ?  , nadat ik je vraag heb gelezen dacht ik dat het heel handig is om er een moderator van Ziggo bij te halen , ik ga dit dan ook voor je doen.

Even geduld en hou de community in de gaten.

 

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info



Ik meld het even bij hun.

coron
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Helaas nog niets gehoord van een moderator.

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

Hai @coron! Jeetje, dit voelt natuurlijk niet fijn 😞 Je wilt gewoon betalen voor het abonnement wat je afneemt en verder niet. Ik zou je graag verder willen helpen. Wat is het exacte pakket + extra pakketten wat je zou willen? Dan zorg ik dat dit actief komt te staan, zodat je gewoon alleen dat abonnement hebt en betaald. 

coron
Topicstarter
Level 3
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Inmiddels contact gehad met Ziggo (Youri) en de 2e telefoonlijn die ik nooit had krijg ik terug. April 6,50 euro en Mei 6,50 euro. Zijn een uur bezig geweest om de factuur te ontrafelen. Ik vind het nog steeds vreemd maar laat het hierbij. Compliment voor het geduld van Youri

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Fijn dat er ondertussen contact is geweest met Youri en hij de tijd nam om alles te ontrafelen. Zo te zien zijn er dingen afgesproken om e.e.a te herstellen.
Bedankt voor je update!
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic