HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Het was 4 weken geleden ongeveer dat bij navraag van mijn factuur mijn TV abonnement en Eredivisie ESPN zomaar werd opgezegd. De ellende daar mee gepaard heeft vele telefoontjes gekost. In een van de telefoontjes kreeg bleek dat er nog een creditbedrag open stond voor mij en verrekend zou worden met de maand MEI. Na dat er eindelijk een medewerker mij goed geholpen heeft een aantal weken geleden steeg het vertrouwen in Ziggo weer wat. Als ik nu weer de factuur zie van Mei dan begin ik er echt moedeloos van te worden. Wat schertst mijn verbazing ik betaal voor een 2e telefoon lijn en heeft deze nooit gehad en gebruikt ! Ook het behoorlijke credit bedrag wat ik te goed heb zit er niet bij. Om over de vreemde factuur nog maar niet te praten (totaal geen logica). Bellen naar Ziggo , je hou je hart vast dat ik weer iemand aan de lijn krijg die er alles weer uit gooit. Graag zou ik met een medewerker willen praten die verstand van zaken heeft en gevolmachtigd is voor een oplossing. Kom maar op want ik word hier echt moedeloos van en er andere zaken spelen die veel belangrijker zijn in mijn leven dan dit.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inmiddels contact gehad met Ziggo (Youri) en de 2e telefoonlijn die ik nooit had krijg ik terug. April 6,50 euro en Mei 6,50 euro. Zijn een uur bezig geweest om de factuur te ontrafelen. Ik vind het nog steeds vreemd maar laat het hierbij. Compliment voor het geduld van Youri
Hoi,
Je weet dat dit een klanten helpen klanten community is ? , nadat ik je vraag heb gelezen dacht ik dat het heel handig is om er een moderator van Ziggo bij te halen , ik ga dit dan ook voor je doen.
Even geduld en hou de community in de gaten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Ik meld het even bij hun.
Helaas nog niets gehoord van een moderator.
Hai @coron! Jeetje, dit voelt natuurlijk niet fijn 😞 Je wilt gewoon betalen voor het abonnement wat je afneemt en verder niet. Ik zou je graag verder willen helpen. Wat is het exacte pakket + extra pakketten wat je zou willen? Dan zorg ik dat dit actief komt te staan, zodat je gewoon alleen dat abonnement hebt en betaald.
Inmiddels contact gehad met Ziggo (Youri) en de 2e telefoonlijn die ik nooit had krijg ik terug. April 6,50 euro en Mei 6,50 euro. Zijn een uur bezig geweest om de factuur te ontrafelen. Ik vind het nog steeds vreemd maar laat het hierbij. Compliment voor het geduld van Youri
Fijn dat er ondertussen contact is geweest met Youri en hij de tijd nam om alles te ontrafelen. Zo te zien zijn er dingen afgesproken om e.e.a te herstellen.
Bedankt voor je update!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.