MMAD

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutcode -1 bij opvragen factuur

Ik heb een email gekregen met een link om mijn factuur te bekijken. Als ik op de link klik krijg ik:

 

We kunnen op dit moment jouw gegevens niet ophalen. Probeer het later nog een keer.

Fout code: -1

 

Ik probeer al 15 minuten mn factuur te vinden op de site maar loop constant tegen deze foutcode aan. Hoe kom ik bij mijn factuur?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @MMAD en een warm welkom op de Community,

 

Ontzettend vervelend dat het niet wil lukken met het openen van de factuur! Het is dan ook goed dat je door middel van dit topic even aan de bel trekt. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en even meekeken. Maar ik kan de facturen wel terugzien en openen vanuit de Mijn Ziggo omgeving. Kun je nagaan of je met het juiste Mijn Ziggo account inlogt behorend bij het klantnummer wat je hebt? Volgens mijn gegevens is: mi****.*o**ers de juiste Mijn Ziggo gebruikersnaam die je dient te gebruiken voor Mijn Ziggo. Wil je kijken of je hiermee in kunt loggen?  Mocht je het wachtwoord niet meer weten dan staat hier beschreven hoe je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Aanvullend hierop: kijk ook of het lukt om de facturen in te zien via een andere internetbrowser, of na het wissen van de cookies- en internethistorie. En kijk daarnaast of het lukt om in te loggen in de Mijn Ziggo app.

Laat maar weten of het lukt. 


Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemiddag @MMAD en een warm welkom op de Community,

 

Ontzettend vervelend dat het niet wil lukken met het openen van de factuur! Het is dan ook goed dat je door middel van dit topic even aan de bel trekt. Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en even meekeken. Maar ik kan de facturen wel terugzien en openen vanuit de Mijn Ziggo omgeving. Kun je nagaan of je met het juiste Mijn Ziggo account inlogt behorend bij het klantnummer wat je hebt? Volgens mijn gegevens is: mi****.*o**ers de juiste Mijn Ziggo gebruikersnaam die je dient te gebruiken voor Mijn Ziggo. Wil je kijken of je hiermee in kunt loggen?  Mocht je het wachtwoord niet meer weten dan staat hier beschreven hoe je een nieuw wachtwoord in kunt stellen.

Aanvullend hierop: kijk ook of het lukt om de facturen in te zien via een andere internetbrowser, of na het wissen van de cookies- en internethistorie. En kijk daarnaast of het lukt om in te loggen in de Mijn Ziggo app.

Laat maar weten of het lukt. 


MMAD
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Op andere browsers exact hetzelfde probleem dus dat was het probleem niet.

 

Ik heb eerst wachtwoordherstel aangevraagd via een link op de website maar in de email die ik kreeg stond een link naar pagina waarop stond dat deze manier van wachtwoordherstel niet meer werkt met daarbij een nieuwe link voor wachtwoordherstel die wijst naar een dode pagina (HTTP Status 500).

 

Daarna de link in het bericht hierboven gevolgt en dat leidde me naar een heel andere pagina die wel werkte. Ik heb mn wachtwoord kunnen wijzigen en kan nu bij mn factuur.

 

Bedankt voor de hulp.

 

De website is behoorlijk ondoorgrondelijk met veel links die niet goed functioneren.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1333Posts
  • 203Oplossingen
  • 670Likes

@MMAD goed te horen dat het toch gelukt is! Ondanks dat het met wat gekke linkjes gebeurde.
Mocht je eens een link tegen komen die niet werkt, laat het dan weten. Mijn collega's van de website passen regelmatig wat aan en soms is er een vergeten link, die herstellen ze snel wanneer we die melden. 

Uitgelicht topic