A.

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 002

Beste Ziggo communityleden,

 

Telkens als ik inlog op Mijn Ziggo krijg ik foutcode 002. Ik kan daardoor niet bij mijn facturen. Ik ben 4 jaar klant, heb anderhalve week geleden Mijn Ziggo aangemaakt, gelijk die foutcode. Vandaag nog een keer opnieuw aangemaakt met customer support maar zonder succes. 

 

Het probleem is vergelijkbaar met hetgeen hier opgelost is, maar daarvoor is hulp van jullie kant vereist: Opgelost: Fout code 002 bij inloggen in Mijn Ziggo - Pagina 3 - Ziggo Community

 

Mogelijk heb ik de toevoeging op mijn huisnummer anders ingevuld dan op mijn contract.

 

Groeten

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Vreemd hoor, dat je dan niet bij je facturen komt @A.  Ik wil je voorstellen dat ik nogmaals je  account verwijder en je dan opnieuw registreert. Als toevoeging wil ik je dan aanraden 1 aan te houden. Ben je daar akkoord mee?

Bekijk in context

A.
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dit bleek inderdaad de oplossing te zijn, vriendelijk bedankt allemaal voor de hulp!

 

Voor toekomstige raadpleging: adres en huisnummer, inclusief toevoeging, moeten precies identiek geschreven zijn als in het contract (valt te controleren in de bestelbevestigingsemail van Ziggo bij aanschaf).

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Goedemorgen @A. !

Dat lijkt niet helemaal goed te gaan! Dus met het nieuwe account wat je hebt aangemaakt, krijg je weer die foutcode? Heb je dit getest in de browser en in de app? En wat bedoel je precies met de toevoeging? 

A.
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Carlien,

 

Op verschillende browsers geprobeerd op verschillende laptops en mijn smartphone.

 

Met toevoeging op mijn huisnummer bedoel ik 1, 2 of 3 hoog, dat je ook op kunt schrijven als I, II of III. Bij die persoon in de link lag het probleem bij verkeerde adresinformatie.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Ik zie hier toevoeging 1 staan, maar ik weet niet of dit de oorzaak is waardoor je niet meer kunt inloggen. Het klantnummer wat in je gegevens staat, die heb je ook gebruikt om een MijnZiggo account aan te maken? 

A.
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Carlien, ik heb tijdens het aanmaken van mijnziggo 1 hoog ingevuld, en op mijn abonnement vermoed ik -1. Verder abonnementnummer zoals in de ziggo factuurmails ingevuld. Postcode idem.

 

Bij die andere thread met dezelfde foutcode lag het probleem bij een ander ingevuld adres, maar ik sta open voor andere suggesties!

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hm ik zie hier gewoon een MijnZiggo account gekoppeld en aangemaakt op 21 maart op het adres wat ook in je gegevens staat. Dus daar gaat het denk ik niet mis. 

Heb je, na het opnieuw aanmaken, via de activatie link gebruik kunnen maken van het account? Of ben je er nog helemaal niet in geweest sinds het nieuwe account? Ik zie dat er vandaag nog een inlog-poging is geweest, klopt dat? 

A.
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik log steeds via mijn ziggo in om hier te kunnen posten, zoals ook gisteren.

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 899Posts
  • 80Oplossingen
  • 413Likes

Vreemd hoor, dat je dan niet bij je facturen komt @A.  Ik wil je voorstellen dat ik nogmaals je  account verwijder en je dan opnieuw registreert. Als toevoeging wil ik je dan aanraden 1 aan te houden. Ben je daar akkoord mee?

A.
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ja akkoord, dat lijkt mij goed om te proberen.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Top. Dan ga ik dat nu in werking stellen voor je, @A. Het account is nu voor je verwijderd, je moet dus straks opnieuw kunnen registreren! 

Laat je weten of het is gelukt?

A.
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Dit bleek inderdaad de oplossing te zijn, vriendelijk bedankt allemaal voor de hulp!

 

Voor toekomstige raadpleging: adres en huisnummer, inclusief toevoeging, moeten precies identiek geschreven zijn als in het contract (valt te controleren in de bestelbevestigingsemail van Ziggo bij aanschaf).

Uitgelicht topic