Beljaars4285

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Foutcode 002 bij inloggen Mijn Ziggo

Ik krijg foutcode 002 bij het inloggen op mijn ziggo. Mijn abonnement is op 1-12 ingegaan 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Beljaars4285
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je eerder een Ziggo abonnement gehad of een Vodafone abonnement met hetzelfde emailadres?

Beljaars4285
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Nee eerste keer ziggo en of Vodafone 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Beljaars4285
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het is opgelost 

Koalabeer8

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ben al jaren klant van Ziggo maar krijg nu foutcode 002 en kom er niet in. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

@Koalabeer8 Bijzonder dat je ineens uit het niets deze foutmelding krijgt te zien. Als ik je account controleer, dan zie ik geen gekke dingen. Meestal wil deze melding wel eens naar voren komen als je net een wijziging in je abonnement hebt doorgevoerd of als de diensten nog geactiveerd moeten worden. Dat is bij jou natuurlijk niet het geval. Wil je eens kijken wat er gebeurt als je het wachtwoord voor Mijn Ziggo wijzigt? Dit kan via deze pagina. Ik ben benieuwd of het hierna is verholpen.

Koalabeer8

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het was een storing 

Uitgelicht topic