FoV60

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 002 inloggen

Bij opvragen/instellen nieuw ww en daarna inloggen krijg ik foutcode 002 en kom dus niet verder. Het account heeft altijd goed gewerkt. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank voor je privébericht! Voor het klantnummer wat je me via het privébericht hebt gestuurd, is een andere gebruikersnaam geregistreerd. Als je dat klantnummer met de postcode + huisnummer van het installatieadres op invult, dan achterhaal je de juiste gebruikersnaam. Hierna kun je een nieuw wachtwoord instellen voor deze specifieke gebruikersnaam. Laat je ons weten of het is gelukt?

Bekijk in context

13 Reacties 13
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Het lijkt de laatste tijd tot een uur te duren voordat het nieuwe wachtwoord te gebruiken is.

Ziggo is er mee bezig.

FoV60
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gisteren had ik dit probleem al en vanmorgen nog. Heb nogmaals een nieuw wachtwoord aangemaakt en nog zelfde resultaat. Kan het te maken hebben dat wij zowel bij Vodafone als Ziggo een account hebben. Bij Vodafone kan ik trouwens wel inloggen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat zou zomaar kunnen als dat met hetzelfde emailadres is.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hi @FoV60! Irritant dat het inloggen steeds niet lukt! Ik wil graag eens voor je kijken of alles goed staat hier. Zou je je gegevens onder je profiel kunnen zetten zodat we je verder kunnen helpen? 🙂 

FoV60
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Carlien, ik heb de gegevens erbij gezet. Nog steeds code 002

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Dankjewel! Op dit moment kan ik geen actief account vinden en zie ik dat deze vewijderd is. Je kan dus het beste een nieuw account aanmaken: Een nieuw account - Ziggo @FoV60

FoV60
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfs dat lukt niet en klantnr en adres zoals op factuur herkent systeem niet. 

Ik kom wel met mijn login op : Account - Ziggo.

Vanaf daar kom ik wel rechtstreeks in "My Vodafone" , maar Mijn Ziggo geeft nog fout 002.

Graag adequate support om tot een snelle oplossing te komen. 

Alvast bedankt

 

FoV60
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In profiel onder veld persoonlijke opmerkingen mijn 06 nr genoteerd, zodat we dit hopelijk telefonisch kunnen afhandelen.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Er is op dit moment geen actief MijnZiggo account dus het kan kloppen dat je nu niet kunt inloggen. Wat voor melding krijg je te zien als je een account probeert aan te maken? @FoV60

FoV60
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Deze combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen we niet. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hmm, vreemd. Wil je de postcode, huisnummer en klantnummer eens delen in een privébericht met mij? Ik stuit namelijk - in de veronderstelling dat ik het juiste klantnummer heb op basis van je postcode en huisnummer - niet op deze foutmelding bij registratie. Alvast bedankt!

FoV60
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als het goed is gegaan, dan heb je nu een privébericht ontvangen

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank voor je privébericht! Voor het klantnummer wat je me via het privébericht hebt gestuurd, is een andere gebruikersnaam geregistreerd. Als je dat klantnummer met de postcode + huisnummer van het installatieadres op invult, dan achterhaal je de juiste gebruikersnaam. Hierna kun je een nieuw wachtwoord instellen voor deze specifieke gebruikersnaam. Laat je ons weten of het is gelukt?

Uitgelicht topic