1
Vraag
2
Reacties
Tomh1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 002 inloggen Mijn Ziggo

Wanneer ik wil inloggen op mijn Ziggo krijg ik de volgende fout ''Fout code: 002''. Hierdoor kan ik mijn gegevens niet inzien. Hoe kan ik dit oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7094Posts
  • 2050Oplossingen
  • 3010Likes

Hi @Tomh1, een warm welkom hier!

Wat leuk dat je bij ons klant bent geworden! Zoals @Bert al aangeeft zien we deze foutmelding vaak voorbij komen als je abonnement nét actief staat. Als ik je gegevens controleer, dan zie ik dat jouw abonnement sinds gisteren actief staat. Wat betreft Mijn Ziggo kan het 24 tot 48 uur duren voordat je abonnement is gesynchroniseerd in alle achterliggende systemen. Uiterlijk morgen zou alle informatie dan ook zichtbaar moeten zijn in jouw Mijn Ziggo account. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64856Posts
  • 4532Oplossingen
  • 17454Likes

Is je abonnement al ingegaan?

Omdat deze foutmelding het meest voorkomt als het abonnement nog niet is ingegaan.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 7094Posts
  • 2050Oplossingen
  • 3010Likes

Hi @Tomh1, een warm welkom hier!

Wat leuk dat je bij ons klant bent geworden! Zoals @Bert al aangeeft zien we deze foutmelding vaak voorbij komen als je abonnement nét actief staat. Als ik je gegevens controleer, dan zie ik dat jouw abonnement sinds gisteren actief staat. Wat betreft Mijn Ziggo kan het 24 tot 48 uur duren voordat je abonnement is gesynchroniseerd in alle achterliggende systemen. Uiterlijk morgen zou alle informatie dan ook zichtbaar moeten zijn in jouw Mijn Ziggo account. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic