INsaiGN

Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Foutcode 002 bij inloggen

Hi, ik kan niet inloggen na registratie. Ik weet dat ik lang geleden ( jaar of acht geleden op dit emailadres klant ben geweest. Per 14 oktober wordt ik weer klant. Kan het zijn dat ik in jullie systeem nog dubbel sta waardoor ik deze foutcode krijg? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @INsaiGN en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het niet wil lukken met inloggen op Mijn Ziggo! Ik begrijp uit je bericht dat je foutcode 002 te zien krijgt.  Er vanuitgaand dat het gaat om het adres wat in je Communityprofiel staat, zie ik dat het Mijn Ziggo account wel is aangemaakt met de gebruikersnaam: "j****t@***il.com. Ik zie alleen dat het abonnement nog niet volledig geactiveerd is in de achterliggende systemen. Hierdoor vermoed ik dat je mogelijk nu nog een foutmelding te zien krijgt. Kijk anders over 24 uur nog eens of je dezelfde melding blijft zien. Het kan namelijk altijd even duren voordat het pakket administratief gezien geactiveerd is.

Bekijk in context

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@INsaiGN Alles wordt pas geactiveerd als het abonnement ingaat.

Bekijk in context

23 Reacties 23
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Log je in, in je nieuwe Mijn Ziggo met dezelfde login gegevens als de oude Mijn Ziggo?

Zo ja, als je ooit een ander klantnummer hebt gehad met een Mijn Ziggo, dan bestaat dat nog en dan gaat het mis.

 

Ter info: Emailadressen in dat oude account worden niet overgezet naar een nieuw klantnummer en zullen eens gaan vervallen.

 

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemiddag @INsaiGN en een warm welkom op de Community,

Ontzettend balen dat het niet wil lukken met inloggen op Mijn Ziggo! Ik begrijp uit je bericht dat je foutcode 002 te zien krijgt.  Er vanuitgaand dat het gaat om het adres wat in je Communityprofiel staat, zie ik dat het Mijn Ziggo account wel is aangemaakt met de gebruikersnaam: "j****t@***il.com. Ik zie alleen dat het abonnement nog niet volledig geactiveerd is in de achterliggende systemen. Hierdoor vermoed ik dat je mogelijk nu nog een foutmelding te zien krijgt. Kijk anders over 24 uur nog eens of je dezelfde melding blijft zien. Het kan namelijk altijd even duren voordat het pakket administratief gezien geactiveerd is.

Mitch.

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Ziggo,

 

Ik heb hetzelfde probleem dat ik een foutcode '002' krijg als ik naar 'Mijn Ziggo' wil in mijn account.

Ik ben een nieuwe klant en heb nog nooit een dienst bij jullie afgesloten. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik wel in de 'Mijn Ziggo' omgeving kan komen? Dus nogmaals ik kom wel in mijn account omgeving terecht, maar ik kan niet naar 'Mijn Ziggo'

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Mitch. in het vorige bericht werd al beschreven dat een nieuw abonnement nog niet volledig is geactiveerd. Kijk anders over 24 uur nog eens of je dezelfde melding blijft zien. Het kan namelijk altijd even duren voordat het pakket administratief geactiveerd is.

Mitch.

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt @Wim C. dan wacht ik even af.

INsaiGN
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

@Paul Dat zal ik doen! 14 oktober is natuurlijk ook nog een eindje weg als ingangsdatum. Dank voor het warme welkom en de snelle reactie. Ik probeer het deze week later nogmaals. 

JannevdPoll

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Paul van Ziggo, 

Ik heb dit ook maar mijn ingamgsdatum van 1 oktober is al verstreken. Hoe kan dit?

Sanderd15

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

ik heb hetzelfde 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Tussen de wensdatum en de installatiedatum/ datum waarop alles in gebruik wordt genomen zit soms een verschil.

@JannevdPoll: De diensten staan nog niet administratief actief bij jou. Als je wil kunnen we dat handmatig doen, maar dan gaat het abonnement natuurlijk ook in.
@Sanderd15 Op basis van je e-mailadres lijkt het abonnement inmiddels geactiveerd. Als het goed is, zie je geen foutcode meer.

INsaiGN
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Hier op dit moment wederom foutcode 002 als ik probeer in te loggen via mijn webbrowser (Chrome), de app op de telefoon laat me er ook niet in. Aanstaande vrijdag ga ik live als nieuwe klant. Zou ik nu niet al iets moeten kunnen zien na inloggen? 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@INsaiGN Alles wordt pas geactiveerd als het abonnement ingaat.

Mahdi_M12

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier helaas hetzelfde. Al sinds vorige week is het contract ingegaan. Ik was 2 jaar geleden klant en ben dat nu opnieuw op een ander adres. Ik heb me inlog emailadres al aangepast naar een andere die nooit bekend is geweest bij Ziggo, maar blijf de foutmelding ontvangen. Hoe kan ik dit oplossen?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Wat vreemd dat jij dezelfde foutmelding krijgt, @Mahdi_M12

Bedankt voor het kenbaar maken hiervan. 

Wil je het e-mailadres waarmee je inlogt, eens tussen haakjes achter jouw huisnummer plaatsen? Dan kijk ik alles even voor je na. 

Mahdi_M12

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Mahdi_M12 De bedoeling is dat je deze privé gegevens in je profiel plaatst.

 

Nu zijn ze voor de hele wereld leesbaar, spammers en scammers zijn gek op deze gegevens.

Mahdi_M12

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt. Had ik moeten weten! Ze staan nu in 'Persoonlijke opmerkingen' op mijn profiel.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

@Mahdi_M12 op het e-mailadres wat jij doorgeeft in het profiel staat al een actief Mijn ZIggo account. Wil je je inloggegevens eens opnieuw opvragen via de "wachtwoord vergeten" optie? 
Je kunt hiervoor deze link gebruiken; Een nieuw wachtwoord - Ziggo

Laat je weten hoe dit gaat?

C.messchendorp

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Ik Krijg deze foutmelding maar ben nog nooit klantgeweest van Ziggo, kunt u hierbij helpen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Casper

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @C.messchendorp , welkom bij onze Community en welkom bij Ziggo. Wat leuk dat je ons hebt gevonden al voordat je klant bent bij ons. Je bent hier altijd welkom als je vragen hebt over de werking van onze diensten of wanneer je anderen als raadgever kunt assisteren.
 

Ik heb je abonnement bekeken en ik zie dat deze nog niet actief staat. Je wordt namelijk pas over een paar dagen klant bij ons. Omdat je abonnement nog niet actief staat, kun je ook nog geen Mijn Ziggo account aanmaken. Ik snap wel dat je niet kunt wachten, maar toch moet ik je vragen om nog heeeeeeel even geduld te hebben tot de ingangsdatum van je abonnement. Daarna kun je zonder problemen een eigen Mijn Ziggo account aanmaken.

Alvast heel veel plezier met onze diensten! 

Uitgelicht topic