Mb.0

Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Foutcode 002 bij inloggen Mijn Ziggo

Wanneer ik wil inloggen op mijn Ziggo krijg ik de volgende fout ''Fout code: 002''. Hierdoor kan ik mijn gegevens niet inzien. Hoe kan ik dit oplossen?

 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mb.0
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Weet niet wanneer, maar probleem is opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

Goedenavond @Mb.0 

Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens ook klant ben.

Eén troost: op dit moment bent u niet de enige met dit probleem, het ligt dus niet aan u en er wordt door Ziggo gewerkt aan dit probleem.
Hoe u dit kunt oplossen is de Mijn Ziggo app openen via uw smartphone. Vervolgens op uw telefoon uw wifi-netwerk tijdelijk uitschakelen en dan via 4G de app op uw telefoon openen.

Laat u weten of het werkt?

Mb.0
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt voor advies, maar - nee, het helpt niet - dezelfde fout 002.

Ik probeer het nu al een tijdje, en ik heb echt alles geprobeerd.
Op Mijn account staat dat ik een contract heb, maar ik kan niet inloggen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Heb je mogelijk een nieuw klantnummer?

Zo ja, maak dan een nieuw Mijn Ziggo aan met dit nieuwe klantnummer.

Zo nee, laat het hier weten.

Mb.0
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Weet niet wanneer, maar probleem is opgelost.

Uitgelicht topic