1
Vraag
2
Reacties
stepas

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 002 bij inloggen Mijn Ziggo

Beste, ik ben net nieuw bij Ziggo en heb 30/10 een account gemaakt op mijn Ziggo, maar telkens als ik wil inloggen krijg ik foutcode 002. Enig idee waardoor dit komt? Of wat ik kan doen om het te verhelpen.

Mijn abonnement is 27/10 ingegaan dus dat is niet het issue.

Gr.Steven

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Goedemorgen @stepas,

Welkom bij Ziggo en welkom bij de Community!

Een foutcode 002 heeft vaak te maken met het nog niet actief staan van de diensten. Sinds gister staan de diensten gelukkig helemaal actief, Mijn Ziggo loopt echter 24 uur hierop achter.

Als het goed is merk je in de loop van vandaag dat Mijn Ziggo geen foutcode meer geeft. Anders lezen we dat natuurlijk graag 🔧

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
Super Expert
  • 64984Posts
  • 4547Oplossingen
  • 17514Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3232Posts
  • 584Oplossingen
  • 776Likes

Goedemorgen @stepas,

Welkom bij Ziggo en welkom bij de Community!

Een foutcode 002 heeft vaak te maken met het nog niet actief staan van de diensten. Sinds gister staan de diensten gelukkig helemaal actief, Mijn Ziggo loopt echter 24 uur hierop achter.

Als het goed is merk je in de loop van vandaag dat Mijn Ziggo geen foutcode meer geeft. Anders lezen we dat natuurlijk graag 🔧

Griet24jp

Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Ik heb ook al dagen lang foutcode 002 kan niet inloggen.Nooit geen last gehad al jaren lid van de club 1

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 7149Posts
  • 838Oplossingen
  • 2927Likes

Hi @Griet24jp, wat gek en irritant dat je opeens tegen deze foutcode aanloopt. Is dat nog steeds zo? Ervaar je dit in zowel de app als via de website?

Griet24jp

Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Ja heb er nog steeds last van foutcode 002

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3325Posts
  • 406Oplossingen
  • 1152Likes

@Griet24jp Hoe staat het er nu voor? Het is me nog niet duidelijk of je dit zowel via de App als via de browser ervaart. Kun je dit beide testen en de uitkomst delen? Dan meld ik het intern bij de juiste afdeling. Wellicht is er dan iets aan de hand met je account waarvoor een ticket gelogd moet worden. 

Griet24jp

Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Zowel via de browser als de app foutcode002

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 3325Posts
  • 406Oplossingen
  • 1152Likes

@Griet24jp Dank voor het verifiëren. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er iets met jouw account aan de hand is. Vanuit een 'meekijktool' loop ik ook tegen deze foutcode aan op jouw klantnummer. Ik heb het intern doorgezet en meld me hier bij updates. 

Griet24jp

Level 5
  • 72Posts
  • 2Oplossingen
  • 27Likes

Dank hier voor

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Kijk jij je favoriete programma het liefst live of op een later moment?

Uitgelicht topic