stepas

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 002 bij inloggen Mijn Ziggo

Beste, ik ben net nieuw bij Ziggo en heb 30/10 een account gemaakt op mijn Ziggo, maar telkens als ik wil inloggen krijg ik foutcode 002. Enig idee waardoor dit komt? Of wat ik kan doen om het te verhelpen.

Mijn abonnement is 27/10 ingegaan dus dat is niet het issue.

Gr.Steven

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @stepas,

Welkom bij Ziggo en welkom bij de Community!

Een foutcode 002 heeft vaak te maken met het nog niet actief staan van de diensten. Sinds gister staan de diensten gelukkig helemaal actief, Mijn Ziggo loopt echter 24 uur hierop achter.

Als het goed is merk je in de loop van vandaag dat Mijn Ziggo geen foutcode meer geeft. Anders lezen we dat natuurlijk graag 🔧

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @stepas,

Welkom bij Ziggo en welkom bij de Community!

Een foutcode 002 heeft vaak te maken met het nog niet actief staan van de diensten. Sinds gister staan de diensten gelukkig helemaal actief, Mijn Ziggo loopt echter 24 uur hierop achter.

Als het goed is merk je in de loop van vandaag dat Mijn Ziggo geen foutcode meer geeft. Anders lezen we dat natuurlijk graag 🔧

Griet24jp

Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Ik heb ook al dagen lang foutcode 002 kan niet inloggen.Nooit geen last gehad al jaren lid van de club 1

 

 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Griet24jp, wat gek en irritant dat je opeens tegen deze foutcode aanloopt. Is dat nog steeds zo? Ervaar je dit in zowel de app als via de website?

Griet24jp

Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Ja heb er nog steeds last van foutcode 002

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Griet24jp Hoe staat het er nu voor? Het is me nog niet duidelijk of je dit zowel via de App als via de browser ervaart. Kun je dit beide testen en de uitkomst delen? Dan meld ik het intern bij de juiste afdeling. Wellicht is er dan iets aan de hand met je account waarvoor een ticket gelogd moet worden. 

Griet24jp

Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Zowel via de browser als de app foutcode002

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@Griet24jp Dank voor het verifiëren. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat er iets met jouw account aan de hand is. Vanuit een 'meekijktool' loop ik ook tegen deze foutcode aan op jouw klantnummer. Ik heb het intern doorgezet en meld me hier bij updates. 

Griet24jp

Level 6
  • 110Posts
  • 3Oplossingen
  • 45Likes

Dank hier voor

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Griet24jp Heeft inmiddels een eigen topic geopend: Inloggen - Ziggo Community

 

"Ik kan nog steeds niet inloggen op mijn ziggo fout 002 al weken lang."

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Dank je @Bert. Ik heb daar inmiddels een reactie geplaatst. Laten we het bij dat topic houden. 

Uitgelicht topic