RickMo

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Foutcode 002 bij inloggen Mijn Ziggo

Beste Allemaal,

 

Ik heb mijn ziggo abbonement op 18 september afgesloten en sindsdien wil het mij niet lukken om in te loggen bij Mijn Ziggo. Wanneer ik wil inloggen krijg ik de foutcode 002 en geeft de site aan dat het niet is gelukt om mijn gegevens op te halen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

 

Heb overigens al meermaals mijn wachtwoord veranderd en mijn account laten resetten. Niks heeft tot nu toe geholpen.

39 Reacties 39
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7280Likes

Goedemiddag @RickMo en een warm welkom op de Community,

Wat ontzettend vervelend dat je bij het inloggen op Mijn Ziggo foutcode 002 te zien krijgt! Ik heb direct even jouw gegevens erbij gepakt en het Mijn Ziggo account onder de lopen genomen. Er lijkt hier iets mis te gaan in de achterliggende systemen. Om het op te lossen heb ik het Mijn Ziggo account voor je verwijderd zodat je het Mijn Ziggo account opnieuw kunt aanmaken m.b.v. je adresgegevens en klantnummer. Je kan dit doen via deze pagina. Kijk daarna of je nog steeds een foutmelding te zien krijgt. Het kan zijn dat je het Community account opnieuw moet koppelen. Je dient dan ook eerst weer een nieuw Community account aan te maken, wij kunnen deze vervolgens dan weer linken aan het Mijn Ziggo account.

Key

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verzoek aan een moderator om ook mijn account te resetten, lijkt er namelijk op dat ik hetzelfde probleem heb als  Rickmo. Geprobeerd om de klantenservice te bellen, maar door lange wachttijd moeten ophangen.

 

Heb sinds vandaag internet compleet van Ziggo, maar deze doet het niet. Heb daarom een mijnziggo account aangemaakt om te kijken wat de status van mijn abonnement is. Account aanmaken ging makkelijk, maar krijg nu een 002 foutcode en kan mijn account niet inzien. 

 

Heb geen dubbele ziggo of vodafone account op mijn email account.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7280Likes

@Key Onzettend balen dat jij ook een foutmelding te zien krijgt wanneer je inlogt in Mijn Ziggo! Heeft het bij jou eerder wel gewerkt? En gaat het om het adres wat in je Community profiel staat of om een andere aansluiting? Ik kijk dan ook graag voor jou wat ik kan doen om het op te lossen. 

Key

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul Gaat inderdaad om het adres welke in mijn profiel staat. Heb in het niet publieke gedeelte mijn email adres gezet achter mijn huisnummer. Kon na het registreren de eerste keer wel mijn account inzien, waren alleen geen producten zichtbaar. Sindsdien krijg ik alleen maar de foutcode.

 

Internet werkt ondertussen wel gelukkig (kinderen zijn dus weer blij 🙂 )

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7280Likes

@Key Dank voor je bericht ter bevestiging. Het lijkt erop dat het abonnement in de achterliggende systemen nog niet volledig is geactiveerd. Het kan daardoor even duren voordat de abonnementsgegevens zichtbaar zijn in Mijn Ziggo. Het Mijn Ziggo account zelf, lijkt in iedergeval goed aangemaakt en is gekoppeld aan jouw klantnummer. Ik raad aan na 48 uur opnieuw te controleren of je foutmelding 002 te zien krijgt in Mijn Ziggo. Ik verwacht zelf eigenlijk dat het binnen nu en 48 uur dient te werken. 

a_zbrv

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

I have the same issue for 2 weeks, cannot even pay my internet invoice. Can you please delete my account as well?

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7280Likes

@a_zbrv Good that you made us aware of this. I've checked your account and you should be able to make a new My Ziggo account. Please let us know what your findings are afterwards. 

ClaudiaGer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Paul Ik heb helaas hetzelfde probleem! Sinds gisteren heb ik internet + tv van Ziggo (ik ben een nieuwe klant en net verhuist), maar ik krijg de foutmelding 002 wanneer ik probeer in te loggen op Mijn Ziggo. Het wachtwoord veranderen heeft niet geholpen.

cramra

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Paul Is dit een veel voorkomend probleem? Ik heb nl dezelfde foutcode als ik probeer in te loggen? Net nieuwe klant geworden en het installatiepakket zit nu in de verzending. Zou fijn zijn als ik in kan loggen als het pakket er is zodat ik er gebruik van kan maken. Zou je ook bij mij er naar willen kijken? Thnx

Vlak82

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb hetzelfde probleem, maar ook mijn internet & tv doen het niet. Kan iemand mij helpen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Vlak82  schreef:

Ik heb hetzelfde probleem, maar ook mijn internet & tv doen het niet. Kan iemand mij helpen?


@Vlak82 Werkte het eerder wel? Heb je een nieuw abonnement? Zo ja, wanneer gaat dit in?

ClaudiaGer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mijn probleem is inmiddels opgelost!

Lia5

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Paul, ik heb helaas ook dit issue

 

RickBr1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Ziggo, zou mijn (gloednieuwe) account ook gereset kunnen worden? Ik heb nooit kunnen inloggen op MijnZiggo, ik krijg dezelfde errorcode (002). 
Alvast bedankt. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@RickBr1 

Mijn Ziggo wordt pas actief als je een apparaat aangesloten hebt.

 

Je kunt een monteursafspraak maken via deze weg: Monteursafspraak (ziggo.nl)

 

Ben je nieuw bij Ziggo? Of ben je al klant en ben je verhuisd? Onze installatiemonteur komt alles graag bij je installeren. Een bezoek van de installatiemonteur is gratis tot 8 weken na ontvangst van je pakket of verhuizing.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

De accounts worden inderdaad pas actief, als de diensten werken. Dat is geen bug, maar hoe het werkt.

@Vlak82  en @cramra: Bij jullie staan de diensten inmiddels actief, als het goed is merken jullie dat de foutcode niet meer aanwezig is.
@Lia5: Morgen komt een monteur helpen met de installatie. Het activeren duurt daarna maximaal 48 uur, daarna hoor je geen foutcode meer op Mijn Ziggo te zien.

Annemiekevs

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo ik heb hetzelfde sinds vandaag klant bij Ziggo, ik krijg ook foutcode 002 en mijn modem blijft rood knipperen...kan mijn account ook gerese t worden? En wanneer werkt mijn modem? Alles is correct geïnstalleerd maar toch blijft het rode lichtje branden....

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Annemiekevs Het lijkt erop dat het abonnement in de achterliggende systemen nog niet volledig is geactiveerd. Het kan daardoor tot 48 uur duren voordat Mijn Ziggo werkt 

Uitgelicht topic