1
Vraag
2
Reacties
LeonieHuisman

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Foutcode 002 Mijn Ziggo

Per maart dit jaar ben ik bij Ziggo aangesloten, echter krijg ik telkens bij inloggen op Mijn Ziggo de foutcode 002.  Eveneens werkt ZiggoGo niet, omdat het lijkt alsof ik nog geen lid ben..

 

Hoe kan dit opgelost worden?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2045Posts
  • 228Oplossingen
  • 982Likes

Heb je een Vodafone abonnement + account? Dat is de reden dat je die melding krijgt! Je kan dan 2 dingen doen:

1. Je breidt je account uit in MyVodafone met je MijnZiggo account! 

2. Je gebruikt een ander e-mailadres 

Laat je me weten als het gelukt is? @LeonieHuisman 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 72606Posts
  • 5005Oplossingen
  • 20813Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2045Posts
  • 228Oplossingen
  • 982Likes

Hi @LeonieHuisman 

Knap vervelend dat het al sinds het begin niet lukt! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt maar zie op ditmoment geen actief MijnZiggo (Dus ZiggoGO) account hier staan. Deze is verwijderd uit de systemen dus je kan het beste eerst een nieuwe aanmaken: Een nieuw account - Ziggo


Wil je daarna eens kijken of je gebruik kunt maken van ZiggoGO? 

LeonieHuisman
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Carlien,

 

Dank voor de snelle reactie op mijn bericht! Het aanmaken van een nieuw account lukt niet, omdat hij zegt dat mijn mailadres al bestaat en wanneer ik toch een nieuw account aan wil maken kan het niet omdat ik geen mobiel abonnement heb bij Vodafone of Ziggo..

 

Gek hè! Wat nu?

 

Groetjes,

 

Leonie

LeonieHuisman
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Of moet ik dan nu met een ander mailadres een account aanmaken?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2045Posts
  • 228Oplossingen
  • 982Likes

Heb je een Vodafone abonnement + account? Dat is de reden dat je die melding krijgt! Je kan dan 2 dingen doen:

1. Je breidt je account uit in MyVodafone met je MijnZiggo account! 

2. Je gebruikt een ander e-mailadres 

Laat je me weten als het gelukt is? @LeonieHuisman 

LeonieHuisman
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kom nu wel in mijnziggo! Alleen Ziggo Go nog niet, is dat een kwestie van geduld?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2045Posts
  • 228Oplossingen
  • 982Likes

Nice! Kan soms even duren voordat ZiggoGO werkt, wil je het later nog eens proberen? Hou ons vooral even op de hoogte! @LeonieHuisman 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic