HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Per maart dit jaar ben ik bij Ziggo aangesloten, echter krijg ik telkens bij inloggen op Mijn Ziggo de foutcode 002. Eveneens werkt ZiggoGo niet, omdat het lijkt alsof ik nog geen lid ben..
Hoe kan dit opgelost worden?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je een Vodafone abonnement + account? Dat is de reden dat je die melding krijgt! Je kan dan 2 dingen doen:
1. Je breidt je account uit in MyVodafone met je MijnZiggo account!
2. Je gebruikt een ander e-mailadres
Laat je me weten als het gelukt is? @LeonieHuisman
Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @LeonieHuisman
Knap vervelend dat het al sinds het begin niet lukt! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt maar zie op ditmoment geen actief MijnZiggo (Dus ZiggoGO) account hier staan. Deze is verwijderd uit de systemen dus je kan het beste eerst een nieuwe aanmaken: Een nieuw account - Ziggo
Wil je daarna eens kijken of je gebruik kunt maken van ZiggoGO?
Hoi Carlien,
Dank voor de snelle reactie op mijn bericht! Het aanmaken van een nieuw account lukt niet, omdat hij zegt dat mijn mailadres al bestaat en wanneer ik toch een nieuw account aan wil maken kan het niet omdat ik geen mobiel abonnement heb bij Vodafone of Ziggo..
Gek hè! Wat nu?
Groetjes,
Leonie
Of moet ik dan nu met een ander mailadres een account aanmaken?
Heb je een Vodafone abonnement + account? Dat is de reden dat je die melding krijgt! Je kan dan 2 dingen doen:
1. Je breidt je account uit in MyVodafone met je MijnZiggo account!
2. Je gebruikt een ander e-mailadres
Laat je me weten als het gelukt is? @LeonieHuisman
Ik kom nu wel in mijnziggo! Alleen Ziggo Go nog niet, is dat een kwestie van geduld?
Nice! Kan soms even duren voordat ZiggoGO werkt, wil je het later nog eens proberen? Hou ons vooral even op de hoogte! @LeonieHuisman
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.