Vraag
Reacties
Oplossing
Josbe
Level 5

Fout op Fout ziggo en nu?

Hallo,

 

Weet iemand hoe je in contact komt met ziggo met iemand die je echt kan helpen?

Zo een 4 weken geleden heb ik met ziggo contact gezocht om mijn volop bellen op te zeggen.
Ook aangegeven dat ik graag als vaste klant eens een aanbieding ontvang.
Hierop kreeg ik 6 maanden lang 20euro korting.
Vervolgens krijg ik spontaan een Next mini toe gezonden.
Naar ziggo gebeld en dit was een foutje en moest hem terug sturen.
Zo een 3 dagen later werd mijn Next afgesloten en zaten we zonder tv.
Weer gebeld en ook dit was een foutje, na een week hadden we weer tv.
Ik kreeg het advies een klacht in te dienen en dat heb ik gedaan, maar nu 3 weken later nog geen reactie.
Als klap op de vuurpeil krijg ik nu een facuur die totaal niet klopt en veel te hoog is.
Maar weer gebeld, pas volgende maand kunnen ze dit recht zetten! ( totaal bijn 45 minuten in de wacht en van kastje naar de muur)
Als ik vraag naar iemand die klachten verwerkt krijg ik de melding dat ze me niet kunnen doorverbinden.

Misschien wordt het tijd om te stoppen met Ziggo.

Weet iemand hoe je met k iemand met zeggenschap bij ziggo in contact komt?

Alvast bedankt.

0 Kudos
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Josbe,

Bedankt voor je terugkoppeling en fijn je ervaringen met de laatste medewerker positiever is geweest dan hiervoor. Het pakket is met je doorgenomen en mogelijk ook de factuur en facturatiemethode.

@Cecilia meldde al dat er contact is geweest op 23-9 waar de opdracht is gegeven om je pakket te herstellen en de pakketkorting voor de afgesproken 6 maanden korting te verwerken. Dit is verwerkt op 28-9 en vanaf deze datum zal de 6 maanden korting van toepassing zijn. 

De klacht staat nog steeds open en ik verwacht dat er op een redelijke termijn alsnog contact met je opgenomen wordt en je telefonisch te woord wordt gestaan m.b.t. de gang van zaken.
 

Bekijk in context

0 Kudos
Ga naar reactie
Josbe
Level 5
Topicstarter

Hallo,

 

Vandaag ben ik dan echt door ziggo gebeld, ook stond volgens medewerker alles goed.

Wel kreeg ik nog een korting op de volgende factuur omdat we een week geen tv hadden.

Ik kijk dan ook uit naar mijn volgende factuur of het werkelijk klop.

 

Zo ja meld ik het hier zeker.

Bekijk in context

Ga naar reactie
13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een Ziggo moderator kan diep in de systemen en één en ander rechtzetten.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort, binnen een paar dagen, langs om naar je probleem te kijken.

 

Ter overdenking:

"Misschien wordt het tijd om te stoppen met Ziggo."

Als je korting hebt gekregen, dan zit er ook, vrijwel zeker, een 12 maanden contract aan vast en als je dat opzegt, dan krijg je een rekening om 50% van de rest van die 12 maanden in één keer af te rekenen.

Zie de bevestigingsmail die meestal na een wijziging verstuurd wordt.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Josbe

Het is zeker bij de laatste aanpassing van je abonnement niet helemaal van een leien dakje gegaan. Dit verdient zeker ook niet de schoonheidsprijs. 

Bij de eerste aanpassing van je abonnement is er een Next Mini toegestuurd. Dit is niet wat je wilde, waardoor er vervolgens diverse acties zijn uitgezet om je pakket weer terug te zetten. Inmiddels staat het juiste abonnement (Internet Complete & TV Complete Next) actief. De korting van 6 maanden € 20,- per maand is helaas (nog) niet toegevoegd. Hierdoor is je factuur ook hoger uitgevallen dan verwacht. 

Je hebt afgelopen vrijdag contact gehad en er is door mijn collega een case aangemaakt om de korting alsnog handmatig toe te voegen. Dit wordt z.s.m. opgepakt en verwerkt. Je krijgt dan vanaf dat moment voor een nieuwe volledige periode van 6 maanden de korting toegevoegd. Het is niet mogelijk om dit met terugwerkende kracht toe te voegen. Uit het contact met mijn collega komt naar voren dat je het voor de huidige factuur nu direct al opgelost wilt hebben en ook graag in contact wilde komen met iemand van klachten. Er is dan ook een klachtencase voor je aangemaakt met de toelichting dat je graag telefonisch benaderd wilt worden. Naar aanleiding hiervan zal dan ook door een collega van klachten contact worden opgenomen met je. 

Josbe
Level 5
Topicstarter

Hallo Cecilia,

 

Als eerst bedankt voor je bericht en informatie.

Alleen staan er nog meer fouten in de factuur helaas.

Maar om hier nu mijn hele factuur te bespreken lijkt me niet de juiste plaats.

Maar ik ga er vanuit dat iemand me belt welke het nu echt op kan lossen.

 

Nogmaals dank voor je reactie.

MR_CHIP
Level 19

je kan haar ook via privebericht benaderen om meer inhoudelijk de zaken te bespreken (neem aan dat Cecilia dat niet erg vindt? )

 

 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

@Josbe Ik lees: ”Er is dan ook een klachtencase voor je aangemaakt met de toelichting dat je graag telefonisch benaderd wilt worden. Naar aanleiding hiervan zal dan ook door een collega van klachten contact worden opgenomen met je.

 

Het lijkt mij dat als u door iemand van Ziggo wordt gebeld uw problemen ook echt worden opgelost. 

KBX458
Oud Community-lid

@MR_CHIP  als je de reactie van @Cecilia goed leest, dan wordt de TS gebeld door een Ziggo medewerker om nader inhoudelijk op zaken in te gaan.

MR_CHIP
Level 19

ik was idd in de war met een ander topic mijn excuus

0 Kudos
Josbe
Level 5
Topicstarter

Omdat ik donderdagmidag nog niets van ziggo gehoord heb ik maar weer gebeld.

Gelukkig had ik dit keer iemand die me begreep en nog een aantal fouten in de fatuur heeft goed gezet.

Nu nog afwachten natuurlijk op mijn volgende factuur of alles echt klopt.

 

Daar naast ben ik super benieuwd of er nu ooit nog iemand van ziggo mij zelf beld over mijn klacht.

Bedoel naar een klachten mail en er is door een ziggo medewerker zelf nog een  klachtencase aangemaakt.( zie ook bericht van  @Cecilia )

Dan zou je toch denken dat iemand contact met je opneemt.

Zeker als je een klant die al meer dan 25 jaar klant is wil behouden.

Want ik blijf van mening dat ik recht heb op compensatie voor al deze fouten.

 

Daarnaast ben ik blij dat wij het teveel betaalde bedrag kunnen missen.

Want het is toch raar dat ze dit geld pas terug kunnen geven na een maand.(bij de volgende factuur)

0 Kudos
Serkan
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Josbe,

Bedankt voor je terugkoppeling en fijn je ervaringen met de laatste medewerker positiever is geweest dan hiervoor. Het pakket is met je doorgenomen en mogelijk ook de factuur en facturatiemethode.

@Cecilia meldde al dat er contact is geweest op 23-9 waar de opdracht is gegeven om je pakket te herstellen en de pakketkorting voor de afgesproken 6 maanden korting te verwerken. Dit is verwerkt op 28-9 en vanaf deze datum zal de 6 maanden korting van toepassing zijn. 

De klacht staat nog steeds open en ik verwacht dat er op een redelijke termijn alsnog contact met je opgenomen wordt en je telefonisch te woord wordt gestaan m.b.t. de gang van zaken.
 

0 Kudos
Ga naar reactie
Josbe
Level 5
Topicstarter

Goedenmidag @Serkan,

 

Als eerst bedankt voor je bericht.

 

Zeker is dit allemaal gebeurd en met me doorgenomen hoor.

Maar als consument heb je niet veel keuze dan hier mee akoord te gaan.

Dit omdat een directe credit in jullie systeem niet mogelijk is en pas op de volgende factuur mogelijk is.

 

Ik ben benieuwd of er nog contact met me opgenomen word.

Want om eerlijk te zijn heb ik hier niet zoveel vertrouwen meer in.

Tenslotte is me dit al medere keren beloofd en is dit al lopende van 27/8.

0 Kudos
Josbe
Level 5
Topicstarter

Hallo,

 

Vandaag ben ik dan echt door ziggo gebeld, ook stond volgens medewerker alles goed.

Wel kreeg ik nog een korting op de volgende factuur omdat we een week geen tv hadden.

Ik kijk dan ook uit naar mijn volgende factuur of het werkelijk klop.

 

Zo ja meld ik het hier zeker.

Ga naar reactie
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Ik zie dat je factuur van 24 oktober op 0 euro is gekomen er en nog een kleine restvergoeding van 1,68 overbleef. Dat bedrag is naar je overgemaakt. Klopt ie zo helemaal, voor jou? 🙂 

Josbe
Level 5
Topicstarter

@Lycke 

 

Als eerst wat ovoorstelbaar super dat je hier nog naar gekeken hebt.

Om eerlijk te zijn kan ik het niet allemaal volgen met alle plusjes en minnen:-)

Maar het zal wel kloppen ga ik nu maar vanuit.

 

Volgende maand hebben we vast weer een reking die klopt en overzichtelijk is.

 

Nogmaals bedankt voor je hulp en inzet.