Vraag
Reacties
Oplossing
Arjan124
Level 3

Fout met espn

Helaas kwam ik erachter dat er iets niet goed gaat met mijn abonnement.

Ik heb een jaar gratis ZST. Dat loopt tot medio juli 21. In Jan 21 heb ik espn erbij genomen. Nu zie ik dat ik ook vanaf toen betaal voor ZST. En nu ik espn hebt stopgezet is ook ZST stopgezet. Help hoe kan ik dit het beste oplossen?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Arjan124 

Wat super balen dat het abonnement niet helemaal lekker loopt. Goed dat je hierover contact opneemt. 

Ik ben gelijk een onderzoek gestart naar wat hier precies mis gaat. Per 04-07-2020 ben je klant geworden bij Ziggo en kreeg je bij het aangaan van dit abonnement 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal. 

Dit verliep helemaal goed, tot het moment dat je besloot om ESPN Eredivisie toe te voegen aan jouw abonnement. Ik heb die bestelling erbij gepakt en zie dat je daar het volgende besteld: 

• Ziggo Sport Totaal en FOX Sports Eredivisie (Eerste 4 maanden Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie 50% korting per maand)

Door deze bestelling wordt de 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal overschreven en "opgezegd". 

Uiteraard heb je nu nog recht op een half jaar gratis Ziggo Sport Totaal. Deze heb ik dan ook toegevoegd aan jouw abonnement. Wanneer je na de zomerstop weer ESPN wilt bestellen, zorg er dan voor dat je enkel ESPN besteld en niet het combinatiepakket, anders loopt het weer mis.

Alvast veel kijkplezier!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hey @Arjan124 

Wat super balen dat het abonnement niet helemaal lekker loopt. Goed dat je hierover contact opneemt. 

Ik ben gelijk een onderzoek gestart naar wat hier precies mis gaat. Per 04-07-2020 ben je klant geworden bij Ziggo en kreeg je bij het aangaan van dit abonnement 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal. 

Dit verliep helemaal goed, tot het moment dat je besloot om ESPN Eredivisie toe te voegen aan jouw abonnement. Ik heb die bestelling erbij gepakt en zie dat je daar het volgende besteld: 

• Ziggo Sport Totaal en FOX Sports Eredivisie (Eerste 4 maanden Ziggo Sport Totaal en Fox Sports Eredivisie 50% korting per maand)

Door deze bestelling wordt de 12 maanden gratis Ziggo Sport Totaal overschreven en "opgezegd". 

Uiteraard heb je nu nog recht op een half jaar gratis Ziggo Sport Totaal. Deze heb ik dan ook toegevoegd aan jouw abonnement. Wanneer je na de zomerstop weer ESPN wilt bestellen, zorg er dan voor dat je enkel ESPN besteld en niet het combinatiepakket, anders loopt het weer mis.

Alvast veel kijkplezier!