1
Vraag
2
Reageer en help mee
Snijders1977

Level 3
  • 42Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Fout in nieuw abonnement

Goedenavond, hopelijk kan iemand dit voor mij oplossen.

Ik heb een bestelling gedaan voor een nieuw abonnement. Bij dit abonnement hoorde een korting van 50% voor de eerste 12 maanden. Ik ontving op 3 april een overzicht van deze bestelling. Op 5, 6, 8 april ben ik telefonisch benaderd door Ziggo maar ik ben moeilijk bereikbaar. Ik ontving daarom van Ziggo een brief waarin gevraagd werd om zelf contact op te nemen. Ik heb een aantal keren gebeld maar de wachttijden waren zo lang dat ik het uiteindelijk maar opgegeven heb. Op 12 april heb ik een mailbericht gestuurd met daarin het verzoek om mij via e-mail te contacteren zodat we het via de mail konden afhandelen. Omdat daarop geen reactie kreeg, heb ik gistermiddag toch maar weer gebeld met Ziggo. Een vriendelijke meneer legde mij uit dat door een conflict (het abonnement van mijn ex-partner liep nog terwijl mijn abonnement zou in gaan) mijn abonnement niet tot uitvoering kon komen. In een goed gesprek kwamen we op het volgende: Internet Complete en TV Max next (zonder bellen), geen eenmalige kosten, 12 maanden 50% korting (net zoals bij de originele bestelling), 12 maanden film1pakket gratis (eindigt automatisch). Vanmorgen ontving ik de bevestigingsmail maar helaas stond daarin iets anders vermeld, namelijk: 12 maanden gratis ESPN Compleet en 7 maanden 50% korting.

Dus vandaag heb ik gechat met Ziggo en die verwees mij naar de afdeling Annuleringen. Inmiddels heb ik 4 medewerkers gesproken maar geen van die medewerkers kan de toegezegde wijziging in een nieuw abonnement verwerken. Toen ik te horen kreeg dat ik weer (dat zou medewerker nummer 5 zijn) naar de afdeling sales doorverbonden zou worden…..heb ik aangegeven dat ik even moest nadenken hierover (als het nu al zo gaat….wil ik dan wel klant worden…). Nou hoop ik via deze manier met een moderator in contact te komen die deze wijziging gewoon kan doorvoeren.

PS. Dit bericht plaats ik via het account van mijn ex-partner omdat ik in mijn Ziggo account hier (nog) geen gebruik van kan maken

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Morgen komt een moderator hier langs om je op weg te helpen.

Zij kunnen diep in de systemen en zien hoe en wat er moet gebeuren om het op te lossen.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

op koningsdag >?

Pineapple

Level 16
  • 1712Posts
  • 179Oplossingen
  • 681Likes

Ja, ook op Koningsdag wordt er gewerkt bij Ziggo.

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

ik kan me voorstellen door sommige afdelingen/bedrijven niet

ik ben morgen gelukkig lekker vrij als systeembeheerder maar kan me indenken dat dit natuurlijk voor een provider van diensten anders is 

Gio2903

Level 17
  • 3125Posts
  • 160Oplossingen
  • 2219Likes

zet hier alvast je postcode en huisnummer van waar je nu woont, dan kan een moderator meteen de gegevens vinden waar het over gaat (misschien staan hier nog de gegevens van je ex-partner (of helemaal niets) 🙂

https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@MR_CHIP  schreef:

op koningsdag >?


Overdag 365 dagen per jaar, alleen op feestdagen en in weekenden alleen voor zaken die door Ziggo zelf moeten worden opgelost.

Voor een provider is het 24/7/365 noodzakelijk om alles te monitoren en troubleshooting voor essentiële diensten paraat te hebben.

Je zou dat NOC moeten zien.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @Snijders1977,

 

Goed dat je hier even contact over opneemt, want ik kan me goed voorstellen dat je vertrouwen erin inmiddels aardig laag begint te worden. Laat ik eerst even op een rij zetten wat er tot nu toe is gebeurd:

 

Je bestelt via onze website een pakket op 3 april, met als ingangsdatum begin mei. Op dit moment loopt er nog een ander abonnement op het adres waar je het voor hebt besteld. Destijds was daar nog geen opzegging bekend, die is uiteindelijk een week later gedaan. Dit heeft tot gevolg dat jouw bestelde pakket automatisch geannuleerd wordt, omdat de gegevens niet overeen komen en er per adres maar één abonnement kan lopen. Vandaar ook inderdaad het contactverzoek.

 

De aanbieding waar jij gebruik van maakte (12 maanden 50% korting) liep tot 18 april. Dat is dus ook de reden dat het nu allemaal erg moeizaam verloopt, mijn collega's beschikken simpelweg niet meer over deze mogelijkheid. Máár niet getreurd: Het is gewoon duidelijk te zien dat in jouw originele bestelling deze korting staat. Ik wil dan ook voorstellen dat we de korting pakken die er het dichtst bij in de buurt komt en het restant vergoed ik daarna als eenmalige vergoeding. Voor de details hierover stuur ik je nog even een privébericht.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic