Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16632Posts
  • 1309Oplossingen
  • 2901Likes

Fout in factuur

In de factuur van juni is een verrekening opgenomen met betrekking tot de vervanging van een defecte gehuurde booster via het stopcontact. Hierbij is een fout gemaakt met betrekking tot de periode waarover dubbel betaald wordt. Slechts een deel van de periode is in beschouwing genomen. Ik heb hierover telefonisch contact gehad en mij is toegezegd dat dit bij de eerstvolgende factuur zou worden gecorrigeerd. Op de nieuwe factuur is deze correctie helaas niet te vinden. Er is wel wat gerommeld met de vermelding van de boosters, maar niet op de juiste manier.

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1791Posts
  • 194Oplossingen
  • 374Likes

@Jan F. 

Dank voor je toelichting Jan. Ik heb de kosten voor je vergoed op de volgende factuur 🙂 Het totaal bedrag van €1,03 zie je op de specificatie van je factuur verrekend worden onder het kopje "verrekeningen"

Fijne dag nog toegewenst 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1791Posts
  • 194Oplossingen
  • 374Likes

Goedemiddag @jan F

 

Ik denk dat ik wat extra toelichting van je nodig heb. Wat is er nu precies dubbel berekend?

Ik zie dat je test klant bent voor de Smart Wifi Pod en daarvoor 2 Pods van ons gratis in bruikleen ontvangt.

Daarnaast is ook de Wifi Booster die je voorheen had nog actief in je abonnement a €2,- per maand. Wat moeten we precies fixen of verrekenen?

Jan F.
Super Expert topicstarter
Super Expert
  • 16632Posts
  • 1309Oplossingen
  • 2901Likes

@Jamyla De nieuwe booster, als vervanger van een defecte, wordt in rekening gebracht van 3-31 mei. Voor de oude, defecte, wordt het niet kunnen gebruiken gecrediteerd van 19-31 mei. Ik betaal dus ten onrechte van 3-18 mei.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 1791Posts
  • 194Oplossingen
  • 374Likes

@Jan F. 

Dank voor je toelichting Jan. Ik heb de kosten voor je vergoed op de volgende factuur 🙂 Het totaal bedrag van €1,03 zie je op de specificatie van je factuur verrekend worden onder het kopje "verrekeningen"

Fijne dag nog toegewenst 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo