Beste communityleden,
Momenteel kan ik niet in Mijn Ziggo komen. Nadat ik heb ingelogd verschijnt telkens onderstaand scherm. Fout code 2 dus. Er zijn geen recente wijzigingen geweest in mijn abonnement, account enz.
Weet iemand misschien wat de oorzaak kan zijn?
Alvast hartelijk dank.
Vriendelijke groet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Super, @T.1 ! Ik kan het ook bevestigen; het oude account die nog een actieve status had (je oude adres) is nu volledig gesloten en daarmee is dit probleem opgelost. Top dat het eindelijk weer werkt 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Op wat voor apparaat zie je dit met welke systeemsoftware en welke browser?
Zie je dit ook via deze link en dan rechts bovenin inloggen?
Via de link krijg ik helaas dezelfde melding.
Ik heb het geprobeerd op MacOs, iOS (Safari) en Windows (Edge en Chrome) met steeds hetzelfde resultaat.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Beste Bert,
bedankt voor je reacties.
Ik heb postcode en huisnummer in mijn profiel gezet.
Goedemorgen @T.
Dank voor het aanvullen van je profiel 🙂 Zo te zien lukt het niet in te loggen in de Mijn Ziggo app.
Wil je het voor de volledigheid ook eens testen in de browser?
Goedemorgen Jamyla,
ik heb al op meerdere browsers proberen in te loggen (zie eerdere berichten). Er zit ook een screenshot bij van de melding die ik dan krijg.
Beste Jacob,
bedankt voor je reactie. Helaas kom ik er nog niet in, ook niet na het wissen van de cache/cookies via de link.
Beste Madelon,
ik heb meerdere browsers geprobeerd, cache/cookies gewist enz., maar zonder resultaat. Het gekke is dat ik wel ingelogd lijk te zijn, maar dat hij dus aangeeft dat mijn gegevens niet kunnen worden opgehaald (zie screenshot fout code 002 in eerder bericht). Ik ben nu ook op de community ingelogd via Mijn Ziggo, maar in Mijn Ziggo zelf kom ik niet...
We gaan aan de slag! Wil je de gebruikersnaam van Mijn Ziggo toevogen aan jouw community profiel? Graag tussenhaakjes achter de postcode, dan kan ik een check doen op het account 🙂
Ik heb het zojuist gedaan
Dank je wel! Het is wel heel gek, ik zie dat het onlangs nog gelukt is om in te loggen. Het account is gewoon actief! Lukt het inloggen bij My Vodafone wel?
Bedankt voor het nakijken.
Ik heb geen abonnement bij Vodafone, maar inmiddels heb ik wel zo’n beetje alle inlogopties geprobeerd. Vreemd dat het inloggen op zich wel lijkt te lukken, maar er geen gegevens kunnen worden opgehaald. Het zou fijn zijn als het kan worden opgelost.
Er lijkt verschil te zitten waarvandaan je inlogt in Mijn Ziggo.
Ik krijg dit te zien via een oude weg naar Mijn Ziggo.
Klik ik op deze link https://www.ziggo.nl/ en dan rechts bovenin naar Mijn Ziggo dan kom ik wel in Mijn Ziggo.
Bedankt voor je reactie. Helaas weer hetzelfde resultaat. Het blijft een raadsel.
Ter aanvulling: in de Mijn Ziggo-app wordt als ik inlog aangegeven dat mijn account niet geschikt is voor de app.
Wat ik kan doen @T. is het account verwijderen. Je kunt het dan opnieuw registreren. Natuurlijk blijven alle gegevens gewoon bewaard. Mogelijk lossen we hiermee dit merkwaardige probleem wel op 🙂 vind je het goed om dit eens te proberen?
Ja, dat is goed. Dank je wel.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.