1
Vraag
2
Reacties
T.

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Fout code 002 bij inloggen in Mijn Ziggo

Beste communityleden, 


Momenteel kan ik niet in Mijn Ziggo komen. Nadat ik heb ingelogd verschijnt telkens onderstaand scherm. Fout code 2 dus. Er zijn geen recente wijzigingen geweest in mijn abonnement, account enz.

Weet iemand misschien wat de oorzaak kan zijn?

Alvast hartelijk dank.

 

Vriendelijke groet

 

T_0-1671284760105.png

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Super, @T.1 ! Ik kan het ook bevestigen; het oude account die nog een actieve status had (je oude adres) is nu volledig gesloten en daarmee is dit probleem opgelost. Top dat het eindelijk weer werkt 🙂

Bekijk in context

48 Reacties 48
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Op wat voor apparaat zie je dit met welke systeemsoftware en welke browser?

Zie je dit ook via deze link en dan rechts bovenin inloggen? 

Je aanbieder voor Televisie, Internet en Bellen | Ziggo

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Via de link krijg ik helaas dezelfde melding.

Ik heb het geprobeerd op MacOs, iOS (Safari) en Windows (Edge en Chrome) met steeds hetzelfde resultaat.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Bert,

bedankt voor je reacties.

Ik heb postcode en huisnummer in mijn profiel gezet.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @T. 

 

Dank voor het aanvullen van je profiel 🙂 Zo te zien lukt het niet in te loggen in de Mijn Ziggo app.

Wil je het voor de volledigheid ook eens testen in de browser?

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Goedemorgen Jamyla,

ik heb al op meerdere browsers proberen in te loggen (zie eerdere berichten). Er zit ook een screenshot bij van de melding die ik dan krijg. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4139Posts
  • 338Oplossingen
  • 1663Likes

@T. erg irritant natuurlijk. 

En je hebt gelijk, want er spelen wat kuren. Dit is bekend, er wordt aan gewerkt en gesleuteld. Probeer het aub eind van de middag nog eens. 

Een tip: wis dan aub van al je browsers eens de cache en cookies. Wacht dan enkele minuten en pak dan Mijn Ziggo via deze link

 

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Jacob,

 

bedankt voor je reactie. Helaas kom ik er nog niet in, ook niet na het wissen van de cache/cookies via de link.

 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Wat onwijs gek @T. 

 

Heb je dit ook via een andere browser getest?

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Beste Madelon,

ik heb meerdere browsers geprobeerd, cache/cookies gewist enz., maar zonder resultaat. Het gekke is dat ik wel ingelogd lijk te zijn, maar dat hij dus aangeeft dat mijn gegevens niet kunnen worden opgehaald (zie screenshot  fout code 002 in eerder bericht). Ik ben nu ook op de community ingelogd via Mijn Ziggo, maar in Mijn Ziggo zelf kom ik niet...

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

We gaan aan de slag! Wil je de gebruikersnaam van Mijn Ziggo toevogen aan jouw community profiel? Graag tussenhaakjes achter de postcode, dan kan ik een check doen op het account 🙂 

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb het zojuist gedaan

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Dank je wel! Het is wel heel gek, ik zie dat het onlangs nog gelukt is om in te loggen. Het account is gewoon actief! Lukt het inloggen bij My Vodafone wel?

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor het nakijken.
Ik heb geen abonnement bij Vodafone, maar inmiddels heb ik wel zo’n beetje alle inlogopties geprobeerd. Vreemd dat het inloggen op zich wel lijkt te lukken, maar er geen gegevens kunnen worden opgehaald. Het zou fijn zijn als het kan worden opgelost.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er lijkt verschil te zitten waarvandaan je inlogt in Mijn Ziggo.

Ik krijg dit te zien via een oude weg naar Mijn Ziggo. 

Bert_0-1671658535998.png

 

 

Klik ik op deze link https://www.ziggo.nl/ en dan rechts bovenin naar Mijn Ziggo dan kom ik wel in Mijn Ziggo.

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bedankt voor je reactie. Helaas weer hetzelfde resultaat. Het blijft een raadsel.

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ter aanvulling: in de Mijn Ziggo-app wordt als ik inlog aangegeven dat mijn account niet geschikt is voor de app.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Wat ik kan doen @T. is het account verwijderen. Je kunt het dan opnieuw registreren. Natuurlijk blijven alle gegevens gewoon bewaard. Mogelijk lossen we hiermee dit merkwaardige probleem wel op 🙂 vind je het goed om dit eens te proberen? 

T.
Topicstarter
Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja, dat is goed. Dank je wel.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic