Dit kreeg ik als antwoord op mijn vraag onderin. Ik heb het idee dat ik niet serieus genomen wordt. Hoe denken jullie hierover?
Onze reactie (referentienummer 220220-003580)
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit is hoe ik erover denk 🙂 De medewerkster van de klantenservice heeft gelijk. Het is wat het is. Je kunt nog steeds kijken naar de Formule1, maar in een andere opzet. Wil je alles zien? Dan zul je een abonnement moeten afsluiten, daar vind ik niets raars aan. En o ja, het is niet zo netjes om de naam van de medewerkster hier te plaatsen.
Oké, naam van medewerkster verwijderd. Had me dat niet gerealiseerd. Ik vind het nog steeds "krom" dat je een product inperkt en de prijs dan niet aanpast en dat je, wil je het toch hebben (zien), er extra voor moet betalen. Grt. Robert
@RobertOE Welkom in deze kapitalistische tijden.
Waarschijnlijk ben je vergeten dat toen formule 1 negen jaar geleden bij Ziggo voor het eerst werd uitgezonden, dit zonder prijsverhoging werd gedaan.
Was ik inderdaad vergeten maar let wel, sinds 9 jaar zijn de prijzen wel fors gestegen. Dat ben ik niet vergeten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.