1
Vraag
2
Reageer en help mee
RobertOE

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Formule 1 uit pakket maar zelfs meer moeten betalen om het toch te zien

Dit kreeg ik als antwoord op mijn vraag onderin. Ik heb het idee dat ik niet serieus genomen wordt. Hoe denken jullie hierover?

 

Onze reactie (referentienummer 220220-003580)

Goedemiddag Robert,
Hartelijk dank voor je bericht.
Jammer te lezen dat je het niet eens bent met de inhoud van de pakketten van Ziggo.
Het aanbod is wat het is, ik kan daar voor jou helaas geen uitzondering op maken.
Het spijt me dat ik je geen ander bericht kan geven.
Hartelijke groet,
Medewerkster Klantenservice Ziggo
=========================
Mijn vraag was:
Hallo. Ik heb al jaren een overeenkomst met Ziggo. Voor internet, bellen maar ook televisie. Ik betaal netjes elke maand mijn rekening en zie het jaarlijks alleen maar duurder worden. Nu zie ik dat Ziggo niet meer de rechten geeft voor de F1 en dit niet langer aangeboden wordt. Nu verwacht je: ik ontvang minder, ik hoef ook minder te gaan betalen. Sterker, wil ik F1 toch kijken, moet ik meer gaan betalen. Vergelijk het eens op de volgende manier. Ik neem een product af, dat product wordt minder, kleiner, incompleet. Dan denk je dat dit product minder gaat kosten. Nee hoor zegt Ziggo. Wil je het oorspronkelijke product weet terug, mag je meer gaan betalen. Ziggo dit kun je de klanten niet aandoen. Als klant kan ik er niets aan doen dat Ziggo niet genoeg geld overhad voor de F1 rechten.
5 Reacties 5
Pineapple

Level 16
  • 1711Posts
  • 179Oplossingen
  • 680Likes

Dit is hoe ik erover denk 🙂 De medewerkster van de klantenservice heeft gelijk. Het is wat het is. Je kunt nog steeds kijken naar de Formule1, maar in een andere opzet. Wil je alles zien?  Dan zul  je een abonnement moeten afsluiten, daar vind ik niets raars aan. En o ja, het is niet zo netjes om de naam van de medewerkster hier te plaatsen. 

RobertOE
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oké, naam van medewerkster verwijderd. Had me dat niet gerealiseerd. Ik vind het nog steeds "krom" dat je een product inperkt en de prijs dan niet aanpast en dat je, wil je het toch hebben (zien), er extra voor moet betalen. Grt. Robert

Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

@RobertOE Welkom in deze kapitalistische tijden.

amvih

Level 10
  • 384Posts
  • 12Oplossingen
  • 189Likes

Waarschijnlijk ben je vergeten dat toen formule 1 negen jaar geleden bij Ziggo voor het eerst werd uitgezonden, dit zonder prijsverhoging werd gedaan.

RobertOE
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Was ik inderdaad vergeten maar let wel, sinds 9 jaar zijn de prijzen wel fors gestegen. Dat ben ik niet vergeten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic