1
Vraag
2
Reacties
Music21

Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Film1 abo van invloed op contractsduur?

Goedemorgen all, hoop dat één van de leden mij een duidelijk antwoord kan geven.

 

Ik heb een half jaartje (tot half oktober 2020) een abonnement gehad op Film1. Heeft dit invloed op mijn contractduur? Oftewel zit ik daardoor nu vast aan een 1-jarig Ziggo contract t/m oktober 2021? 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Is volgens mij gewoon per maand op te zeggen. Denk wel met één maand opzegtermijm, maar het is een los contract en maakt geen deel uit van je Ziggo contract.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Music21
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik heb een kort maar krachtig antwoord op jouw vraag! Extra abonnementen zoals Volop Bellen en extra zenderpakketten staan los van de contractduur van het ''hoofd'' abonnement. Deze extra abonnementen hebben dus hierop geen invloed en zijn maandelijks opzegbaar. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
mathijse

Level 10
  • 388Posts
  • 22Oplossingen
  • 161Likes

Is volgens mij gewoon per maand op te zeggen. Denk wel met één maand opzegtermijm, maar het is een los contract en maakt geen deel uit van je Ziggo contract.

Music21
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@mathijse Bedankt voor je antwoord. Ik denk er hetzelfde over als jij, maar of @Ziggo er ook zo over denkt? 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Music21
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik heb een kort maar krachtig antwoord op jouw vraag! Extra abonnementen zoals Volop Bellen en extra zenderpakketten staan los van de contractduur van het ''hoofd'' abonnement. Deze extra abonnementen hebben dus hierop geen invloed en zijn maandelijks opzegbaar. 

Music21
Topicstarter
Level 3
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@Cecilia Goedemorgen, dank voor je duidelijk antwoord. Ik weet voldoende. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic