Vraag
Reacties
Oplossing
jens68
Level 3

Factuuroverzicht niet beschikbaar

Hallo,

Ik wilde vandaag via mijn  ziggo (web) het facturen overzicht benaderen, maar ik vond niks.

Graag een oplossing.

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo
Level 20
T.E.A.M.

@Cecilia Ziggo @Template Naar mijn idee was het een korte storing. Enkele uurtjes geleden kon ik niet bij mijn producten.  ( wel via bovenste balk maar niet via onderdeel “producten” wat Lycke aangaf.. ( was grijs en niet te selecteren) ook dit weer opgelost.

Bekijk in context

Ga naar reactie
17 Reacties 17
Meldingen
Aan Uit
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @jens68 . Welkom hier!

Als je niets vindt, dan heb je ook niets. Goed dat je even aan de bel trekt. 

Wat zie je wel, in mijnZiggo? Zie je wel je producten, onder het kopje “producten” staan? 

 

0 Kudos
Template
Level 17

@Lycke Ziggo ik heb ook in mijn account gekeken. Ik kon er ook niet in kijken. Als ik daarop kijk, kan wel inloggen in MijnZiggo facturen openen gaat niet. 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
Template wrote:

@Lycke Ziggo ik heb ook in mijn account gekeken. Ik kon er ook niet in kijken. Als ik daarop kijk, kan wel inloggen in MijnZiggo facturen openen gaat niet. 

Bij mij en mijn collega's werkt het gewoon. 

Heel vreemd. Kan je eens laten zien (zonder privégegevens te delen, natuurlijk) wat jij ziet? 

0 Kudos
Template
Level 17

@Lycke Ziggo het doet het inmiddels weer. Kan het niet zijn dat het een onopgemerkte korte storing was?

 

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Thanks voor jouw terugkoppeling @Template. Ik ben blij om te lezen dat het ook bij jou weer werkt. Mogelijk dat wij het dan ook allemaal op het moment hebben getest dat het weer werkend was. Wat de oorzaak is geweest dat durf ik je niet te zeggen. We hebben er ook vrijwel geen meldingen over ontvangen.

0 Kudos
robbo
Level 20
T.E.A.M.

@Cecilia Ziggo @Template Naar mijn idee was het een korte storing. Enkele uurtjes geleden kon ik niet bij mijn producten.  ( wel via bovenste balk maar niet via onderdeel “producten” wat Lycke aangaf.. ( was grijs en niet te selecteren) ook dit weer opgelost.

Ga naar reactie
jens68
Level 3
Topicstarter

Hi Lieke,

 

Als reactie op je reactie:

Als je niets vindt, dan heb je ook niets. Goed dat je even aan de bel trekt. 

Wat zie je wel, in mijnZiggo? Zie je wel je producten, onder het kopje “producten” staan? 

 

Dan heb je ook niets? Ik ben al sinds 2014 klant van ziggo, Ik mocht hopen dat ik geen facturen heb in al die jaren! Scheelt al gauw zo'n 6000 euro.

Volgens mij ligt het aan de browser. In Google Chrome heb ik geen facturen en in Microsoft Edge zie ik ze wel. Iets voor de ontwikkelaars om op te lossen?

 

Mvrgr. Jens.

0 Kudos
Rinny
Level 4

Hallo, ook ik kan wel bij de facturen maar die lopen tot september. Oktober, november en december ontbreken. Hoe kom ik nu aan de facturen????

Dank voor een antwoord Rinny.

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Rinny wrote:

Hallo, ook ik kan wel bij de facturen maar die lopen tot september. Oktober, november en december ontbreken. Hoe kom ik nu aan de facturen????

Dank voor een antwoord Rinny.


Goedemiddag @Rinny,

Goed dat je dit topic hebt gevonden, al lijkt jouw melding wat los te staan van de anderen.
Het lijkt er namelijk op dat er sinds september helemaal geen factuur/ afschrijving is geweest.
Vandaar dat er ook vanaf september niets in het overzicht staat.

Ik heb dit daarom intern doorgezet, zodat dit verder onderzocht kan worden.



​​​​​​​

0 Kudos
Rinny
Level 4

Top maar zou vreemd zijn als het niet afgeschreven is.

0 Kudos
Rinny
Level 4

Toch slordig omdat het een automatische afschrijving is en dat het dan niet geïncasseerd word.

0 Kudos
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Rinny,

Zo te zien is mijn collega hier al voor je achteraan gegaan en wordt ook jouw probleem zo spoedig mogelijk opgelost. 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Rinny . 

Je hebt een tijdje geen diensten gehad door activatieproblemen. Omdat je hier in zat, is je betaalwijze tijdelijk omgezet naar “geen facturen aanmaken”, zodat je geen rekeningen zou krijgen terwijl je diensten niet werken. 

Tot zover natuurlijk een goede stap. Maar je diensten werken inmiddels allemaal weer (toch?) en dus moet de betaling natuurlijk ook weer gewoon op gang komen. En, vooral belangrijk, we moeten dan niet hebben dat je ineens alles met terugwerkende kracht betaalt. 
Ik duik er voor je in en kom zo snel mogelijk bij je terug met een update! 

Kan je mij ondertussen vertellen hoe lang je uiteindelijk zonder complete diensten gezeten hebt? 

 

0 Kudos
G Glazenborg
Level 1

Hoi,

 

Ik probeer nu al een dikke week elke dag of mijn factuuroverzicht beschikbaar is, heb het nodig voor mijn jaarafsluiting. Ook telefonisch contact met klantenservice gehad, heeft nog niet mogen helpen.

Wanneer is dit opgelost?  En als alternatief, kan een Ziggo-er contact met mij opnemen? Ik wil dan als alternatief zsm de facturen okt/nov/dec2020 per mail ontvangen.

 

Mvrgr G. 

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
G Glazenborg wrote:

Hoi,

 

Ik probeer nu al een dikke week elke dag of mijn factuuroverzicht beschikbaar is, heb het nodig voor mijn jaarafsluiting. Ook telefonisch contact met klantenservice gehad, heeft nog niet mogen helpen.

Wanneer is dit opgelost?  En als alternatief, kan een Ziggo-er contact met mij opnemen? Ik wil dan als alternatief zsm de facturen okt/nov/dec2020 per mail ontvangen.

 

Mvrgr G. 

Goedemorgen! Welkom op de Ziggo Community.

Je facturen zijn er gewoon. Dit staat los van het topic waar je dit nu in plaatst. Wel begrijp ik dat het je niet lukt om de facturen te openen. 

In de notitie van mijn collega zie ik dat het mijn collega wel gewoon lukte je facturen te openen. Vreemd dat jij er dus niet bij kunt. Wat zie je wanneer je in je MijnZiggo naar je facturen gaat? 
En voor de zekerheid; zie je in je mijnZiggo wel je producten en dergelijke staan? 

0 Kudos
G Glazenborg
Level 1

Goedemorgen,

Ja, alles binnen MijnZiggo gewoon te benaderen, alleen een lege lijst onder Facturen.
Ook andere browser geprobeerd. 
Je collega meldde mij dat er een issue met tonen van facturen op de website was. Ik ben nog niet verder gekomen, dus zoek een alternatieve manier om deze facturen te ontvangen.

0 Kudos
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
G Glazenborg wrote:

Goedemorgen,

Ja, alles binnen MijnZiggo gewoon te benaderen, alleen een lege lijst onder Facturen.
Ook andere browser geprobeerd. 
Je collega meldde mij dat er een issue met tonen van facturen op de website was. Ik ben nog niet verder gekomen, dus zoek een alternatieve manier om deze facturen te ontvangen.

Ik stuur je even een privébericht! 

0 Kudos