tijs_a
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuurmail op verkeerd emailadres

Al geruime tijd geleden (minstens 2 maanden) heb ik in Mijn Ziggo bij contactgegevens en factuurgegevens mijn mailadres aangepast. Echter ik blijf de factuur aankondiging op het oude mailadres ontvangen. Ik heb dit al meerdere malen bij de helpdesk aangemeld, maar ik ben hier nog niet verder mee gekomen. Alles staat namelijk goed in mijn account (bevestigd door de helpdesk) De enige optie die zij aandragen is dat er forward rule op mijn nieuwe mailadres zou kunnen staan naar het oude adres. Dit laatste is zeker niet het geval en daarnaast staat in de email header gewoon het oude mailadres. Hebben jullie enig idee hoe ik dit kan oplossen? 

6 Reacties 6
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16597Posts
  • 1307Oplossingen
  • 2872Likes

Staan uw adresgegevens, postcode/huisnummer, in uw profiel? Dan kan een moderator uw dossier erbij pakken.

Jiri
Community Moderator
Community Moderator
  • 910Posts
  • 96Oplossingen
  • 219Likes

Hallo @tijs_a welkom op de Ziggo Community

Wat raar dat de emails op jouw oude emailadres aan blijven komen. Dit zoek ik graag voor je uit. 

Wil je zoals @Jan F. al aangaf jouw gegevens invullen op jouw persoonlijke profielpagina? Geef maar even aan wanneer je dit gedaan hebt, dan ga ik voor je op onderzoek uit. 

tijs_a
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben inmiddels gebeld door Ziggo en ze maken een intern ticket aan om het te onderzoeken, dus ik denk dat het goed gaat komen 🙂

Monica
Community Moderator
Community Moderator
  • 241Posts
  • 34Oplossingen
  • 52Likes

Dat denk ik ook @tijs_a. Houd je ons op de hoogte van de verdere afloop? 

Lotte
Community Moderator
Community Moderator
  • 546Posts
  • 52Oplossingen
  • 121Likes

Is het goed afgelopen @tijs_a? We blijven erg graag op de hoogte 😄 

tijs_a
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat weet ik nog niet. Over 2 weken komt

de nieuwe factuur 

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo