HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Zou de factuurdatum naar de 1e van de maand verplaats kunnen worden? Laatst ook al een keer aangegeven, maar is niet veranderd.
Ik kom nu niet uit met mijn inkomsten en uitgaven, nogal vervelend.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geen punt @dgeld123. Bij deze heb ik het voor je aangepast! Vanaf deze maand zal de factuur dus op/rond de 31ste geïncasseerd worden.
In dit topic is de onderstaande vraag gesteld aan je, maar je hebt geen reactie meer gegeven of kunnen geven, mogelijk kun je hier het antwoord geven op die vraag:
Incassodatum wijzigen? - Ziggo Community
Monica van Ziggo vroeg je:
"Hey @dgeld123, goed dat je even aan de bel trekt. De eerste van de maand is helaas geen optie. Ik kan hem wel verplaatsen naar de laatste periode, dan valt de incassodatum zo rond de 30/31ste van de maand. Is dat een optie? Ik hoor het graag, dan voer ik het voor je door."
@dgeld123 Kun je nog reageren op de vraag die hierboven gesteld is door Monica van Ziggo?
Anders gaat er niets veranderen, je moet toestemming geven voor een dergelijke actie.
Hi! Sorry heb het bericht over het hoofd gezien excuus. Ja dat is ook prima! Dat zou heel fijn zijn!
Geen punt @dgeld123. Bij deze heb ik het voor je aangepast! Vanaf deze maand zal de factuur dus op/rond de 31ste geïncasseerd worden.
Bedankt !!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...