1
Vraag
2
Reacties
dgeld123

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Factuurdatum verplaatsen

Zou de factuurdatum naar de 1e van de maand verplaats kunnen worden? Laatst ook al een keer aangegeven, maar is niet veranderd.

Ik kom nu niet uit met mijn inkomsten en uitgaven, nogal vervelend.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 261Likes

Geen punt @dgeld123. Bij deze heb ik het voor je aangepast! Vanaf deze maand zal de factuur dus op/rond de 31ste geïncasseerd worden. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70187Posts
  • 4883Oplossingen
  • 19790Likes

In dit topic is de onderstaande vraag gesteld aan je, maar je hebt geen reactie meer gegeven of kunnen geven, mogelijk kun je hier het antwoord geven op die vraag:

Incassodatum wijzigen? - Ziggo Community

Monica van Ziggo vroeg je:

"Hey @dgeld123, goed dat je even aan de bel trekt. De eerste van de maand is helaas geen optie. Ik kan hem wel verplaatsen naar de laatste periode, dan valt de incassodatum zo rond de 30/31ste van de maand. Is dat een optie? Ik hoor het graag, dan voer ik het voor je door."

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70187Posts
  • 4883Oplossingen
  • 19790Likes

@dgeld123 Kun je nog reageren op de vraag die hierboven gesteld is door Monica van Ziggo?

Anders gaat er niets veranderen, je moet toestemming geven voor een dergelijke actie.

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 261Likes

Hey @dgeld123 en welkom terug. 🙂 Wat @Bert aangeeft klopt, zonder jouw akkoord voeren wij geen wijzigingen door. Als je dus nog even toestemming wilt geven, kunnen we het snel voor je regelen. 

dgeld123
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi! Sorry heb het bericht over het hoofd gezien excuus. Ja dat is ook prima! Dat zou heel fijn zijn! 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 261Likes

Geen punt @dgeld123. Bij deze heb ik het voor je aangepast! Vanaf deze maand zal de factuur dus op/rond de 31ste geïncasseerd worden. 

dgeld123
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt !!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic