Rubenfr1908
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuurdatum aanpassen

Ik zou graag mijn factuur datum willen verplaatsen zo ver mogelijk aan het einde van de maand. Het komt nu elke keer heel ongelukkig uit om het zo maar te zeggen. Het maakt dan verder niet uit dat ik een maand of 2 vooruit betaal zoals ik bij sommige lees.

is er iemand die mij hier mee kan helpen?

bij voorbaat dank

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Hi @Rubenfr1908
Een warm welkom hier op de Ziggo Community! 

De hulptroepen staan paraat! Ik ben alleen maar blij dat je aangeeft dat de incasso op een ander moment veel wenselijker is. Bij deze heb ik de opmaak van de factuur verschoven naar een later moment. De automatische incasso schuift hierdoor automatisch ook op naar een later moment. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 29e van de maand zijn! 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47647Posts
  • 2888Oplossingen
  • 10506Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5258Posts
  • 1207Oplossingen
  • 1594Likes

Hi @Rubenfr1908
Een warm welkom hier op de Ziggo Community! 

De hulptroepen staan paraat! Ik ben alleen maar blij dat je aangeeft dat de incasso op een ander moment veel wenselijker is. Bij deze heb ik de opmaak van de factuur verschoven naar een later moment. De automatische incasso schuift hierdoor automatisch ook op naar een later moment. Vanaf de eerstvolgende factuur zal de incasso rond en nabij de 29e van de maand zijn! 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2021

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2021. Vanaf 10 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 juni w...

Geplaatst in Tips van Ziggo