HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Geachte meneer/mevrouw,
Graag zou ik mijn factuurdatum willen verplaatsen naar de 27e van elke maand. Ik heb in andere ziggo vragen gezien dat ik dit niet zelf kan regelen. Zou u dat voor mij willen regelen?
Alvast hartelijk dank!
Met vriendelijke groet,
Alex
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik heb het voor je aangepast @Alex1988 Dit zal ingaan vanaf volgende maand 🙂
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemiddag @Alex1988
Allereerst, wees welkom hier op de Community. Leuk dat je het platform hebt ontdekt.
Ik kan me voorstellen dat in sommige situaties het wenselijk is een incassodatum te wijzigen. Helaas kan ik echter niet specifiek na de 27e instellen, wel het einde van de maand. Maar dit kan ook betekenen 25-26e.
Verder geldt dat met deze wijziging je vooruit gaat betalen. Normaal gesproken betaal jij in het midden van de maand, voor de lopende maand. Als ik de incassodatum wijzig ga je vooruit betalen. Dat zou dus betekenen dat je eenmalig 2 maanden in 1 keer betaald. De wijziging zal in april actief zijn, waardoor je april + mei in 1 keer voldoet. Daarna weer maandelijks.
Is dit allemaal akkoord?
Ja, heel graag. Dank u voor uw snelle reactie en oplossing!
Ik heb het voor je aangepast @Alex1988 Dit zal ingaan vanaf volgende maand 🙂
Zou u dit voor mij ook kunnen instellen? Of moet ik dat een eigen topic aanmaken? Groeten!
Heel fijn, nogmaals bedankt!
Super, bedankt!
Graag gedaan @Bengt12
Bericht verwijderd
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...