Het is al meer dan een maand geleden dat ik via Mijn Ziggo heb geprobeerd mijn factuuradres te wijzigen (het moet hetzelfde adres zijn als de aansluiting) en mijn persoonlijke gegevens zoals geboortedatum en geslacht te corrigeren naar meneer (de rekening is overgegaan van mijn vrouw naar mij) , maar het heeft niet gewerkt. Ik heb er drie lange telefoongesprekken over gehad, maar Ziggo erkent dat de verandering niet gelukt is. Ik ben twee keer naar de winkel geweest en bij de laatste zeiden jullie dat de verandering bij jullie werkte en dat ik nog 72 uur moest wachten dat Ziggo contact met me op zou nemen om het me te laten weten. Nu, een week later, zie ik dat het factuuradres nog steeds niet is aangepast. Ik wil niet weer bijna 2 uur aan de telefoon zitten om te proberen dit op te lossen. Dus komt opnieuw het verzoek om de administratieve gegevens te wijzigen, zoals hierboven vermeld.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Felipe FCS,
Frustrerend dat de facturen steeds naar het oude adres gaan. Allereerst excuus daarvoor! Het lijkt er op dat de aangevraagde wijziging steeds niet goed is verwerkt.
Om dit alsnog voor elkaar te krijgen, heb ik het factuuradres via een ander systeem gewijzigd naar je woonadres. Vanaf de gemaakte facturen in juli, worden de facturen daar heen gestuurd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @Felipe FCS
Welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwes óók klant ben. Maar dit terzijde.
Ontzettend vervelend dat het blijkbaar maar niet wil lukken om deze administratieve wijziging door te voeren. Zorg dat je postcode en huisnummer in je profiel staan, deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo-moderators. Je profielpagina vind je hier. Een moderator kan dan moeite doen om te herstellen wat al een tijd niet goed is gegaan.
Goedemorgen @Felipe FCS,
Frustrerend dat de facturen steeds naar het oude adres gaan. Allereerst excuus daarvoor! Het lijkt er op dat de aangevraagde wijziging steeds niet goed is verwerkt.
Om dit alsnog voor elkaar te krijgen, heb ik het factuuradres via een ander systeem gewijzigd naar je woonadres. Vanaf de gemaakte facturen in juli, worden de facturen daar heen gestuurd.
Goedemiddag @Felipe FCS
Zo te zien is het bij de laatste factuur van eind juli eindekijk goed verwerkt.
Kun jij bevestigen dat hetgeen dat op de factuur staat correct en tevens juist is?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.