1
Vraag
2
Reacties
esims

Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Factuuradreswijziging wordt maar niet doorgevoerd

Ik heb een aantal weken geleden geprobeerd mijn factuuradres te wijzigen via Mijn Ziggo (dit moet hetzelfde adres zijn als de aansluiting) maar dit lukte niet. Heb hierover twee keer langdurig telefonisch contact gehad en jullie (Ziggo) erkennen dat het wijzigen niet lukt. Bij de tweede keer zeiden jullie echter dat de wijziging bij jullie wel was gelukt, en dat ik geduld moest hebben, omdat de wijziging mogelijk pas 24 uur later was doorgevoerd. Ik kijk nu een aantal weken later en zie dat het factuuradres nog steeds niet is aangepast. Ik wil niet nog eens door een heel lang telefoonmenu en langdurig in de wacht staan. Dus bij deze nogmaals het verzoek om de administratieve gegevens te wijzigen zoals hierboven aangegeven.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 464Oplossingen
  • 1361Likes

Dankjewel voor het controleren @esims

 

Klaarblijkelijk zit er een fout in ons klantsysteem. Mijn collega's van de backoffice hebben dit nu in achterliggende systemen aangepast. Als het goed is zie je dit morgen terug in Mijn Ziggo. Het MOET nu goed gaan 🙂

Bekijk in context

Uitgelicht
esims
topicstarter
Level 4
  • 33Reacties
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Jamyla Het staat nu eindelijk goed. Bedankt voor je hulp.

13 Reacties 13
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 464Oplossingen
  • 1361Likes

Goedemorgen @esims

 

Wat irritant dat je hiervoor al meerdere keren contact hebt moeten opnemen.

Ik heb ontdekt dat in ons reguliere klantensysteem de wijziging niet verwerkt kan worden. Ik heb het via een alternatieve weg geprobeerd en dat is wel gelukt. De vraag is even of dat succes heeft. Kun je dit weekend eens checken of het in Mijn Ziggo goed staat? Zo niet, laat het mij dan even weten.

esims
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Jamyla: bedankt voor je reactie. Ik zal de gegevens dit weekend nog eens checken.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 464Oplossingen
  • 1361Likes

Top! @esims

 

Ik verneem graag van je 🙂

esims
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Jamyla: ik kijk net en het is nog niet aangepast.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 464Oplossingen
  • 1361Likes

Dankjewel voor het controleren @esims

 

Klaarblijkelijk zit er een fout in ons klantsysteem. Mijn collega's van de backoffice hebben dit nu in achterliggende systemen aangepast. Als het goed is zie je dit morgen terug in Mijn Ziggo. Het MOET nu goed gaan 🙂

esims
Topicstarter
Level 4
  • 33Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Jamyla Het staat nu eindelijk goed. Bedankt voor je hulp.

griebel

Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

bij mij idem dito.

paar keer gebeld maar tot op heden geen geen wijziging.

wordt er een beetje moe van.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2843Posts
  • 232Oplossingen
  • 978Likes

@griebel ik snap dat dit even lastig en irritant is. Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat dit 'slechts' enkele dagen geleden is doorgegeven. Geef ons daarom wel even de tijd/kans dit aan te passen. 

De wijziging zal vrijwel altijd met de volgende factuurronde zijn doorgevoerd, dus het komt goed! 

griebel

Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

dat zij degene aan de telefoon ook, het komt goed. 

morgen zal je zien dat het veranderd is, mooi niet dus.

maar ik heb een ander pakket besteld, en wat denk je.

ik krijg een email van jullie : aflever en factuuradres op het oude adres.

dus ik wacht af hoe dit af loopt.

mvg

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 464Oplossingen
  • 1361Likes

@griebel

 

Er blijkt helaas een probleem in onze administratie systeem waardoor het aanpassen van het factuur adres mislukt. Dit is nu gemeld bij IT.

Maar om het wel op te lossen, hebben we het direct nu in de achterliggende systemen aangepast. Dit zal na 48 uur ook zichtbaar zijn in Mijn Ziggo.

griebel

Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

alvast bedankt, ik wacht het af

mvg

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 2843Posts
  • 232Oplossingen
  • 978Likes

@griebel dank voor je geduld, dat waarderen we. 

Heb je al iets van de verandering gemerkt, mocht er iets zijn geweest waardoor het factuuradres nodig was? Ik hoor het graag! 

griebel

Level 3
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

de fout zat bij jullie in het systeem, maar het is nu op gelost.

waar voor hartelijk dank.

mvg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic