HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een aantal weken geleden geprobeerd mijn factuuradres te wijzigen via Mijn Ziggo (dit moet hetzelfde adres zijn als de aansluiting) maar dit lukte niet. Heb hierover twee keer langdurig telefonisch contact gehad en jullie (Ziggo) erkennen dat het wijzigen niet lukt. Bij de tweede keer zeiden jullie echter dat de wijziging bij jullie wel was gelukt, en dat ik geduld moest hebben, omdat de wijziging mogelijk pas 24 uur later was doorgevoerd. Ik kijk nu een aantal weken later en zie dat het factuuradres nog steeds niet is aangepast. Ik wil niet nog eens door een heel lang telefoonmenu en langdurig in de wacht staan. Dus bij deze nogmaals het verzoek om de administratieve gegevens te wijzigen zoals hierboven aangegeven.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel voor het controleren @esims
Klaarblijkelijk zit er een fout in ons klantsysteem. Mijn collega's van de backoffice hebben dit nu in achterliggende systemen aangepast. Als het goed is zie je dit morgen terug in Mijn Ziggo. Het MOET nu goed gaan 🙂
Goedemorgen @esims
Wat irritant dat je hiervoor al meerdere keren contact hebt moeten opnemen.
Ik heb ontdekt dat in ons reguliere klantensysteem de wijziging niet verwerkt kan worden. Ik heb het via een alternatieve weg geprobeerd en dat is wel gelukt. De vraag is even of dat succes heeft. Kun je dit weekend eens checken of het in Mijn Ziggo goed staat? Zo niet, laat het mij dan even weten.
@Jamyla: bedankt voor je reactie. Ik zal de gegevens dit weekend nog eens checken.
@Jamyla: ik kijk net en het is nog niet aangepast.
Dankjewel voor het controleren @esims
Klaarblijkelijk zit er een fout in ons klantsysteem. Mijn collega's van de backoffice hebben dit nu in achterliggende systemen aangepast. Als het goed is zie je dit morgen terug in Mijn Ziggo. Het MOET nu goed gaan 🙂
@Jamyla Het staat nu eindelijk goed. Bedankt voor je hulp.
bij mij idem dito.
paar keer gebeld maar tot op heden geen geen wijziging.
wordt er een beetje moe van.
@griebel ik snap dat dit even lastig en irritant is. Als ik je gegevens erbij pak, zie ik dat dit 'slechts' enkele dagen geleden is doorgegeven. Geef ons daarom wel even de tijd/kans dit aan te passen.
De wijziging zal vrijwel altijd met de volgende factuurronde zijn doorgevoerd, dus het komt goed!
dat zij degene aan de telefoon ook, het komt goed.
morgen zal je zien dat het veranderd is, mooi niet dus.
maar ik heb een ander pakket besteld, en wat denk je.
ik krijg een email van jullie : aflever en factuuradres op het oude adres.
dus ik wacht af hoe dit af loopt.
mvg
Er blijkt helaas een probleem in onze administratie systeem waardoor het aanpassen van het factuur adres mislukt. Dit is nu gemeld bij IT.
Maar om het wel op te lossen, hebben we het direct nu in de achterliggende systemen aangepast. Dit zal na 48 uur ook zichtbaar zijn in Mijn Ziggo.
alvast bedankt, ik wacht het af
mvg
@griebel dank voor je geduld, dat waarderen we.
Heb je al iets van de verandering gemerkt, mocht er iets zijn geweest waardoor het factuuradres nodig was? Ik hoor het graag!
de fout zat bij jullie in het systeem, maar het is nu op gelost.
waar voor hartelijk dank.
mvg
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...