Factuur terwijl ik geen klant meer ben

Ik heb een facturen gekregen van ziggo, terwijl ik geen lid meer ben van ziggo. tijdens opzegging is mij verteld dat ik niks extra hoefde te betalen.

Jdaudey
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3 Reacties 3

Als je klant bent opzegt maar ook lid van iets. Zal je dat lid zijn ook op moeten zeggen. 

Template
Expert
Expert
  • 924Reacties
  • 25Oplossingen
  • 142Likes

Hallo,

Uw eerste topic, dus : dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators/medewerkers ( zij hebben “_Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.

Zet uw postcode en huisnummer in uw Ziggo profiel. Deze zijn alleen zichtbaar voor Ziggo mods en aan de hand daarvan kunnen ze direct uw gegevens en instellingen achterhalen.

Ik denk, aangezien ik niet verwacht dat wij ( klanten van Ziggo ) u kunnen helpen, dat u op een Ziggo moderator moeten wachten.

Maar u zou ook contact met Ziggo kunnen opnemen via de onderstaande gegevens. Echter, ik verwacht dat een Ziggo mod u beter van dienst kan zijn.
Chat 24/7. I.v.m. eventuele drukte of minimale bezetting, kan het soms even duren voordat de chat start, u ziet vanzelf het chat venster rechtsonder verschijnen.
– Tst 1200, servicelijn van 08.00 – 20.00, gratis via je Ziggo telefoonaansluiting.
– 0900-1884, normaal tarief.
Facebook Messenger
Twitter

Pasi
Expert
Expert
  • 2944Reacties
  • 163Oplossingen
  • 984Likes

Hi @Jdaudey, welkom op de Ziggo Community,

Goed dat je even contact opneemt, want hier gaat iets mis volgens mij. Ik zie dat je hebt opgezegd binnen je bedenkperiode, maar er is een periode nog niet gecorrigeerd door ons. Heb je hierover al contact gehad in de tussentijd? Anders corrigeer ik dit alsnog voor je, zoals ik hier kan beoordelen is het inderdaad onterecht 

Alex Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 4246Reacties
  • 393Oplossingen
  • 1197Likes

Uitgelicht topic