Geacht,
Ik krijg mijn factuur per post. Ik heb dit liever per mail en heb dit ook al aangegeven. Echter komt het nog steeds per post en kost dit mij €2,50 per factuur. Wat kan ik hieraan doen?
Met vriendelijke groet,
Wen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Wen1, wat vreemd dat het toen niet gelukt is om je over te zetten. Ik heb je omgezet naar een factuur per e-mail. Vanaf de volgende factuur moet dit goed gaan.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zelf kun je dat niet wijzigen.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken.
Met een automatische incassomachtiging bent u helemaal van alle rompslomp af.
Goedemorgen @Wen1, wat vreemd dat het toen niet gelukt is om je over te zetten. Ik heb je omgezet naar een factuur per e-mail. Vanaf de volgende factuur moet dit goed gaan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.