Vraag
Reacties
Oplossing
hklink
Level 2

Factuur per post stopzetten

Hoewel in mijn persoonlijke voorkeuren duidelijk staat aangegeven dat ik de facturen per e-mail wil ontvangen, krijg ik deze toch per post toegestuurd. De facturen worden niet per e-mail verstuurd. Overige e-mails van Ziggo ontvang ik wel gewoon.

 

Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn facturen voortaan via e-mail en niet via de post ontvang?

 

Alvast bedankt.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Welkom op de Ziggo Community, @hklink

 

Het klopt wat @Bert zegt. Je krijgt geen facturen via mail, maar een notificatie.

Uiteraard is het geen probleem om dit voor je om te zetten en heb ik dan ook meteen gedaan,
Volgende maand ontvang je dus gewoon een notificatie per mail 🙂
 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Voor zover ik weet stuurt Ziggo geen facturen per mail.

Wel een mail dat je factuur klaarstaat.

 

Heb je een zakelijk account?

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Welkom op de Ziggo Community, @hklink

 

Het klopt wat @Bert zegt. Je krijgt geen facturen via mail, maar een notificatie.

Uiteraard is het geen probleem om dit voor je om te zetten en heb ik dan ook meteen gedaan,
Volgende maand ontvang je dus gewoon een notificatie per mail 🙂
 

hklink
Level 2
Topicstarter

Sorry voor mijn wat late reactie @Bert. Druk weekend gehad. Alsnog bedankt voor het meedenken.

 

Inmiddels heeft @Jiri het afgehandeld, waarvoor hartelijk dank.

aldegoeij
Level 1

Ook wij hebben dit probleem. Geen factuur per mail maar wel ineens per post. Zou dit ook graag gewijzigd zien.

Is dit mogelijk? Zie ook dat het bij de voorkeuren per mail staat. Dus waarom.

 

Alvast bedankt!

0 Kudos
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@aldegoeij wat gek! Dat is natuurlijk de bedoeling niet. Ik heb dit aangepast. Mocht het desondanks toch weer voorkomen hoor ik het natuurlijk graag van je. 

0 Kudos
aldegoeij
Level 1

Dank jewel!

Joci18
Level 6

@JiriIk heb hetzelfde probleem. Ik kreeg altijd een notificatie per mail dat mijn factuur klaar stond en sinds 2 maanden ( sinds ik een andere mediabox heb ) ontvang ik ook de facturen per post. Ik wil ze niet per post ontvangen en weer graag een notificatie per mail krijgen.

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Bij deze ook aangepast @Joci18. De nieuwste factuur is net uit, maar vanaf de volgende factuur hoor je weer een notificatie per mail te ontvangen 🙂

Joci18
Level 6

@Erik PHartelijk bedankt voor de moeite.

 

0 Kudos
Gerbert Jan
Level 1

Ha Erik,

 

Zou je dit voor ons ook stop kunnen zetten?
Alvast bedankt!

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Gerbert Jan Erik is een oud medewerker.

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Anne B
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemorgen @Gerbert Jan , volgens mijn gegevens ontvang je de facturen al via e-mail en niet per post. Ik heb daarbij het zakelijke abonnement bekeken wat is geïnstalleerd op het adres wat ik je profiel staat. Mocht het om een ander adres gaan, dan kun je mij een privébericht sturen met de gegevens en dan controleer ik het graag voor je.