Hoewel in mijn persoonlijke voorkeuren duidelijk staat aangegeven dat ik de facturen per e-mail wil ontvangen, krijg ik deze toch per post toegestuurd. De facturen worden niet per e-mail verstuurd. Overige e-mails van Ziggo ontvang ik wel gewoon.
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn facturen voortaan via e-mail en niet via de post ontvang?
Alvast bedankt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Voor zover ik weet stuurt Ziggo geen facturen per mail.
Wel een mail dat je factuur klaarstaat.
Heb je een zakelijk account?
Ook wij hebben dit probleem. Geen factuur per mail maar wel ineens per post. Zou dit ook graag gewijzigd zien.
Is dit mogelijk? Zie ook dat het bij de voorkeuren per mail staat. Dus waarom.
Alvast bedankt!
@aldegoeij wat gek! Dat is natuurlijk de bedoeling niet. Ik heb dit aangepast. Mocht het desondanks toch weer voorkomen hoor ik het natuurlijk graag van je.
Dank jewel!
@JiriIk heb hetzelfde probleem. Ik kreeg altijd een notificatie per mail dat mijn factuur klaar stond en sinds 2 maanden ( sinds ik een andere mediabox heb ) ontvang ik ook de facturen per post. Ik wil ze niet per post ontvangen en weer graag een notificatie per mail krijgen.
Bij deze ook aangepast @Joci18. De nieuwste factuur is net uit, maar vanaf de volgende factuur hoor je weer een notificatie per mail te ontvangen 🙂
@Erik PHartelijk bedankt voor de moeite.
Ha Erik,
Zou je dit voor ons ook stop kunnen zetten?
Alvast bedankt!
@Gerbert Jan Erik is een oud medewerker.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemorgen @Gerbert Jan , volgens mijn gegevens ontvang je de facturen al via e-mail en niet per post. Ik heb daarbij het zakelijke abonnement bekeken wat is geïnstalleerd op het adres wat ik je profiel staat. Mocht het om een ander adres gaan, dan kun je mij een privébericht sturen met de gegevens en dan controleer ik het graag voor je.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.