Ineens ontving ik vandaag de Ziggo factuur per post, terwijl ik jaren alleen de e-mail notificatie had. Dat is ook voldoende.
Hoe kan ik zorgen dat ik geen onnodige facturen per post ontvang?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Casper_P, welkom hier!
Logisch dat je liever geen facturen per post ontvangt als de e-mailnotificatie en de facturen bekijken in Mijn Ziggo je goed bevalt. Het spijt mij dan ook dat je nu ineens een factuur per post hebt gekregen door een fout aan onze kant. Bij deze heb ik het gecorrigeerd. Bij de eerstvolgende facturen ontvang je weer zoals vanouds een e-mailnotificatie en kun je de facturen bekijken in Mijn Ziggo.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kun je niet zelf.
Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.
Hi @Casper_P, welkom hier!
Logisch dat je liever geen facturen per post ontvangt als de e-mailnotificatie en de facturen bekijken in Mijn Ziggo je goed bevalt. Het spijt mij dan ook dat je nu ineens een factuur per post hebt gekregen door een fout aan onze kant. Bij deze heb ik het gecorrigeerd. Bij de eerstvolgende facturen ontvang je weer zoals vanouds een e-mailnotificatie en kun je de facturen bekijken in Mijn Ziggo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.