1
Vraag
2
Reacties
Casper_P

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur niet meer per post ontvangen

Ineens ontving ik vandaag de Ziggo factuur per post, terwijl ik jaren alleen de e-mail notificatie had. Dat is ook voldoende.

 

Hoe kan ik zorgen dat ik geen onnodige facturen per post ontvang?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Casper_P, welkom hier!

Logisch dat je liever geen facturen per post ontvangt als de e-mailnotificatie en de facturen bekijken in Mijn Ziggo je goed bevalt. Het spijt mij dan ook dat je nu ineens een factuur per post hebt gekregen door een fout aan onze kant. Bij deze heb ik het gecorrigeerd. Bij de eerstvolgende facturen ontvang je weer zoals vanouds een e-mailnotificatie en kun je de facturen bekijken in Mijn Ziggo.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21928Likes

Dat kun je niet zelf.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je vraag te kijken en de nodige stappen te zetten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Casper_P, welkom hier!

Logisch dat je liever geen facturen per post ontvangt als de e-mailnotificatie en de facturen bekijken in Mijn Ziggo je goed bevalt. Het spijt mij dan ook dat je nu ineens een factuur per post hebt gekregen door een fout aan onze kant. Bij deze heb ik het gecorrigeerd. Bij de eerstvolgende facturen ontvang je weer zoals vanouds een e-mailnotificatie en kun je de facturen bekijken in Mijn Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic