jnslagter51

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur - korting klopt niet

ik heb onlangs telefonisch een aanbieding gekregen van een half jaar korting en de mediabox xl , nu was de nota van januari 32,64 dus ik denk ah mooi das de korting voor het eerst en nu  krijg ik tot mijn schrik voor februari weer een nota van 66,83 en in december was ie 65,95.

Dit is toch geen half jaar korting? Dat is nu toch nog niet verrekend? Graag uw uitleg.

Mag ik er ook even bij vermelden dat ik het schandalig vind dat jullie voor facturen niet eens meer telefonisch bereikbaar zijn?? Jullie duperen hiermee een grote bevolkingsgroep.

Graag uitleg omtrent deze facturen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @jnslagter51, welkom hier op de Community! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je er niets van snapt dat de korting niet goed toegepast wordt op je facturen! Ik heb ze er snel bij gepakt. 

 

De korting die je een half jaar hebt is dat je de eerste 6 maanden van je nieuwe jaarcontract dezelfde prijs betaald als voor de upgrade. Je had Internet en TV Start. Dat pakket kost € 54,50 per maand en is dan ook wat je nu betaald. De upgrade van je abonnement Internet Start XXL en TV Start kost € 59,45 per maand. Nadat de korting van 6 maanden is verlopen, ga je dat betalen voor je abonnement. 

 

De reden dat je factuur in januari lager lag, is omdat er verrekeningen op de factuur hebben plaats gevonden vanwege de wijziging in je abonnement. In Mijn Ziggo kun je de specificaties downloaden en zie je de kortingsregel (Eerste 6 maanden gratis Internet en TV upgrade (Geldig t/m 8/06/2021)) ook staan. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan daar even na kijken en het oplossen

zet even je postcode en huisnummer in je profielinstellingen

dat kun je doen door op je profielfoto te klikken daarna profielinstellingen

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @jnslagter51, welkom hier op de Community! 

 

Ik kan mij voorstellen dat je er niets van snapt dat de korting niet goed toegepast wordt op je facturen! Ik heb ze er snel bij gepakt. 

 

De korting die je een half jaar hebt is dat je de eerste 6 maanden van je nieuwe jaarcontract dezelfde prijs betaald als voor de upgrade. Je had Internet en TV Start. Dat pakket kost € 54,50 per maand en is dan ook wat je nu betaald. De upgrade van je abonnement Internet Start XXL en TV Start kost € 59,45 per maand. Nadat de korting van 6 maanden is verlopen, ga je dat betalen voor je abonnement. 

 

De reden dat je factuur in januari lager lag, is omdat er verrekeningen op de factuur hebben plaats gevonden vanwege de wijziging in je abonnement. In Mijn Ziggo kun je de specificaties downloaden en zie je de kortingsregel (Eerste 6 maanden gratis Internet en TV upgrade (Geldig t/m 8/06/2021)) ook staan. 

esloof

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mij is het zelfde overkomen. Ik ben nu in blijde verwachting van een aangepaste rekening.

Uitgelicht topic