fritslep1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Factuur klopt niet

Op de factuur van januari worden eenmalige kosten in rekening gebracht (€ 19,95).

Ondanks toezegging d.d. 28 nov '21 dat dit niet zou worden gedaan; toezegging zowel telefonisch als per e-mail.

 

Geachte Ziggo: hoe lossen we dit op?

We blijven zo een beetje aan de gang met de administratieve fouten van Ziggo.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Fritslep
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik kan mij voorstellen dat deze eenmalige kosten rauw op je dak vallen als dit niet hetgeen is wat er met je is besproken. Zoals je zelf al aangeeft heb je op 28 november 2021 contact gehad met één van mijn collega's hierover. Mijn collega heeft aangegeven dat de kosten eerst op de factuur moeten staan voordat wij ze kunnen vergoeden. Dit is nu het geval op de factuur van januari 2022 en ik heb de eenmalige kosten van € 19,95 dan ook gelijk voor je vergoed. Deze vergoeding wordt in mindering gebracht op jouw eerstvolgende factuur.
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Community Moderators door de week meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken

Wacht u totdat een Ziggo mod hier langs komt. Hij/zij kan dit voor u oplossen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @Fritslep
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik kan mij voorstellen dat deze eenmalige kosten rauw op je dak vallen als dit niet hetgeen is wat er met je is besproken. Zoals je zelf al aangeeft heb je op 28 november 2021 contact gehad met één van mijn collega's hierover. Mijn collega heeft aangegeven dat de kosten eerst op de factuur moeten staan voordat wij ze kunnen vergoeden. Dit is nu het geval op de factuur van januari 2022 en ik heb de eenmalige kosten van € 19,95 dan ook gelijk voor je vergoed. Deze vergoeding wordt in mindering gebracht op jouw eerstvolgende factuur.
 

fritslep1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hopelijk wordt die verrekening dan wel gedaan op de factuur van klantnr. ** Moderator edit: Klantnummer verwijderd ivm privacy **

Dat beheer ik namens mijn schoonouders.

Beetje ingewikkeld is het voor hun wel (en voor mij ook): eerst schrijf je een x-bedrag af, en vervolgens ga datzelfde x-bedrag weer terugstorten. Ik zal de vergelijking met onze plaatselijke bakkerswinkel maar achterwege laten.

Al met al ben ik alweer zo’n 2 maanden zoet met de administratieve rompslomp van Ziggo. Ook in mijn Ziggo-account speelt het nodige; maar daarover later meer in mijn eigen omgeving.

Uitgelicht topic