1
Vraag
2
Reacties
jeaninevis

Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Factuur klopt niet

Ik ben overgestapt naar Ziggo alles in 1 n.a.v. een aanbieding dat het de eerste 6 maanden 29,95 zou kosten inclusief btw.

Echter wordt er nu zo’n 46 euro afgeschreven want er wordt btw aan toegevoegd? 

Kunnen jullie dit in orde maken en mij het teveel betaalde bedrag terugstorten?

 

alvast dank.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mathijse
Expert
Expert
  • 286Posts
  • 14Oplossingen
  • 91Likes

Weet je zeker dat het de BTW betreft? De € 46,- kan ook zijn omdat het abonnement berekend wordt over een langere periode dan één maand, dus met terugwerkende kracht. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
mathijse
Expert
Expert
  • 286Posts
  • 14Oplossingen
  • 91Likes

Weet je zeker dat het de BTW betreft? De € 46,- kan ook zijn omdat het abonnement berekend wordt over een langere periode dan één maand, dus met terugwerkende kracht. 

jeaninevis
topicstarter
Stamgast
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hoi, het is al opgelost. De verwarring zit hem erin dat er twee maanden ineen zijn gefactureerd. Als het goed is gaat de volgende factuur kloppend zijn. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates