Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
jeaninevis
Level 2

Factuur klopt niet

Ik ben overgestapt naar Ziggo alles in 1 n.a.v. een aanbieding dat het de eerste 6 maanden 29,95 zou kosten inclusief btw.

Echter wordt er nu zo’n 46 euro afgeschreven want er wordt btw aan toegevoegd? 

Kunnen jullie dit in orde maken en mij het teveel betaalde bedrag terugstorten?

 

alvast dank.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
mathijse
Level 10

Weet je zeker dat het de BTW betreft? De € 46,- kan ook zijn omdat het abonnement berekend wordt over een langere periode dan één maand, dus met terugwerkende kracht. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
mathijse
Level 10

Weet je zeker dat het de BTW betreft? De € 46,- kan ook zijn omdat het abonnement berekend wordt over een langere periode dan één maand, dus met terugwerkende kracht. 

jeaninevis
Level 2
Topicstarter

Hoi, het is al opgelost. De verwarring zit hem erin dat er twee maanden ineen zijn gefactureerd. Als het goed is gaat de volgende factuur kloppend zijn. 

0 Kudos