Pas op 23 oktober is mijn apparatuur geregistreerd en had ik eindelijk internet en tv. Op het moment dat ik wilde opnemen bleek dit niet mogelijk terwijl ik TV Complete en Internet Start heb besteld (met 12 mnd 50% korting). Dit zou aangepast worden (met behoud van korting uiteraard), maar tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd.
Tevens klopt mijn factuur niet, er wordt vanuit gegaan dat ik vanaf 28 september al klant ben en dat klopt dus niet. Ik denk dat het teveel betaalde bedrag verrekend moet worden + een compensatie/verrekening dat ik nog steeds niet kan opnemen. Ik heb nu ten onrechte TV Start gekregen i.p.v. TV Complete zoals in mijn contract staat.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Klopt als een bus! Mocht er onverhoopt toch niet iets kloppen aan jouw factuur, laat het ons dan vooral weten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@blondie66nl welkom op de Ziggo Community, Leuk dat je nu een Ziggo pakket afneemt!
Uiteraard snap ik dat je baalt. Sorry daarom ook voor het gedoe. Ik zie dat je voor dit bericht al meerdere malen contact hebt gehad met de klantenservice, vanaf gisteren, welke je netjes en vriendelijk aangeven dat het enkele dagen kan duren voor dit is opgepakt. Ik zie dat dit inderdaad in behandeling is, dus dat komt goed. Geef ze aub wel even de kans!
Fantastisch! Volgens mij heb ik nu sinds vandaag TV Complete;-) Dus mijn abonnement is van 23-10-2022 tot 23-10-2023 voor 30,25 euro?
Klopt als een bus! Mocht er onverhoopt toch niet iets kloppen aan jouw factuur, laat het ons dan vooral weten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.