Goedenavond,
Ik wordt helemaal gek van de servicedesk, zowel particulier als zakelijk.
Een cliënt van een zorginstelling gebruikt sinds 200? digitale TV. Hiervoor heeft deze cliënt destijds zelf een smartcard moeten kopen om dit te kunnen activeren. Vorig jaar werd over december plotsklaps een factuur in rekening gebracht:
Pakket van 1 december t/m 31 december: Totaal abonnementskosten 19,95
Pakket van 1 januari t/m 31 januari : Totaal abonnementskosten 19,95 en een verrekening -/- € 19,95
Pakket van 1 februari t/m 28 februari : Totaal abonnementskosten 19,95
Na heel wat telefoontjes naar particulier en zakelijk zou dit "gecorrigeerd" worden
Vervolgens komt er een correctie met creditering voor:
Pakket 23 januari t/m 31 januari -5,80
Pakket 1 februari t/m 28 februari -19,95
Dus ik vanavond weer de particuliere servicedesk gebeld.
Mijnheer dit klopt helemaal niet. Een cliënt van een zorginstelling krijgt standaard kabel TV aangeboden van Ziggo. Voor digitale TV moet extra betaald worden. Als u dit niet wilt, moet u de kaart laten deactiveren. Maar ja dan wordt het analoog via de kabel.
Ik vraag mij dus af waar Ziggo die servicedesk medewerker gevonden heeft. Daar heeft zij volgens mij echt moeite voor moeten doen. Ik heb zijn voornaam. Meer hoefde hij volgens het Ziggo beleid niet te geven!
Maar volgens mij is het wel zo dat cliënten binnen een collectief contract meeliften voor digitale TV. Het lijkt mij dat alle facturenringen en crediteringen ongedaan gemaakt moeten worden, zodat het per saldo op 0 (nul) uit komt. Of het moet zijn dat er meer binnen het beleid veranderd is.