Meteen maar een twee zaken tegelijk dan.
1) Ik moest noodgedwongen terugkeren naar het ouderlijk huis in november 2022. Maar bij de facturen op de site staat alles nog tot juni 2022. Waar is het overzicht van de facturen? Ik kreeg de keuze toen ik terugkwam op mijn ouderlijk adres om van die wifi-versterkers te nemen of korting. Dan maar de korting, want die wifi-zaken had ik niet nodig. Het ouderlijk huis zou al in de verkoop gaan omdat mijn moeder al naar een verzorgingshuis gegaan is. Nu ben ik zelf verhuisd naar een plek waar Ziggo niet mee kan verhuizen, omdat daar al internet en alles aangesloten is (particulier huis met meerdere bewoners, gedeelde internetverbinding). Graag een oplossing om weer de facturen in te kunnen zien, deze moet ik naar de voedselbank terugkoppelen om aanspraak op eten voor komende week te maken.
Ik dacht dat het wel op te lossen was, maar niets blijkt minder waar. Daarom komen we bij punt nummer...
2) Aangezien ik verhuisd ben was het idee de verbinding te stoppen. Maar dat kan pas rond november, omdat ik nu blijkbaar een jaar aan jullie vast zit. Prima, al kan ik jullie momenteel niet betalen bovenop de huur, de borg, de extra kosten van de verhuizing en nu ik tijdelijk zonder werk kwam te zitten. Met mijn nieuwe baan ga ik minder verdienen. Dus wellicht is het toch mogelijk het abonnement stop te zetten? Het kastje lever ik vrijdag in de winkel in, die ligt op de kleine kamer waar ik nu zit alleen maar in de weg. Graag ook een oplossing om van deze kosten die ik nu tot november maak te stoppen als het even kan. Anders wordt het straks ook nog schuldhulpverlening en eigenlijk is dat niet echt nodig... Ik betaal nu ook voor het internet en alles op mijn nieuwe adresje. Hoe dan ook, tot op heden niet geholpen, na meerdere telefoontjes, dus Ziggo komt er bij mij sowieso niet meer in als ik hier vanaf ben...