rgwoosterbeek

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Facturen niet zichtbaar, verhuizing naar andere plek waar al internet is

Meteen maar een twee zaken tegelijk dan.

1) Ik moest noodgedwongen terugkeren naar het ouderlijk huis in november 2022. Maar bij de facturen op de site staat alles nog tot juni 2022. Waar is het overzicht van de facturen? Ik kreeg de keuze toen ik terugkwam op mijn ouderlijk adres om van die wifi-versterkers te nemen of korting. Dan maar de korting, want die wifi-zaken had ik niet nodig. Het ouderlijk huis zou al in de verkoop gaan omdat mijn moeder al naar een verzorgingshuis gegaan is. Nu ben ik zelf verhuisd naar een plek waar Ziggo niet mee kan verhuizen, omdat daar al internet en alles aangesloten is (particulier huis met meerdere bewoners, gedeelde internetverbinding). Graag een oplossing om weer de facturen in te kunnen zien, deze moet ik naar de voedselbank terugkoppelen om aanspraak op eten voor komende week te maken.

Ik dacht dat het wel op te lossen was, maar niets blijkt minder waar. Daarom komen we bij punt nummer...

2) Aangezien ik verhuisd ben was het idee de verbinding te stoppen. Maar dat kan pas rond november, omdat ik nu blijkbaar een jaar aan jullie vast zit. Prima, al kan ik jullie momenteel niet betalen bovenop de huur, de borg, de extra kosten van de verhuizing en nu ik tijdelijk zonder werk kwam te zitten. Met mijn nieuwe baan ga ik minder verdienen. Dus wellicht is het toch mogelijk het abonnement stop te zetten? Het kastje lever ik vrijdag in de winkel in, die ligt op de kleine kamer waar ik nu zit alleen maar in de weg. Graag ook een oplossing om van deze kosten die ik nu tot november maak te stoppen als het even kan. Anders wordt het straks ook nog schuldhulpverlening en eigenlijk is dat niet echt nodig... Ik betaal nu ook voor het internet en alles op mijn nieuwe adresje. Hoe dan ook, tot op heden niet geholpen, na meerdere telefoontjes, dus Ziggo komt er bij mij sowieso niet meer in als ik hier vanaf ben...

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
roosterbeek

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je problemen te kijken en de nodige stappen te zetten.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14027Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @rgwoosterbeek . Welkom hier! 

Zo te lezen loop je tegen een hoop muren aan. Ik wil je hier heel graag bij helpen. 
Je geeft aan dat je bij het facturenoverzicht maar facturen tot juni 2022 staat. Ik heb op de postcode en het huisnummer in je profiel een klantnummer gevonden, maar zie daar geen actief mijnZiggo account. Het lijkt er dus op dat je op je huidige abonnement nog geen MijnZiggo hebt. Deze kan je aanmaken, om zo je facturen in te zien.  Laat je weten of het zo lukt? 

Voor wat betreft je abonnement. Wanneer je een jaarabonnement hebt, kan je hier inderdaad niet zomaar onderuit. Ik snap wel dat dit een erg lastige situatie is. Het adres waarnaar je verhuist; is daar momenteel Ziggo aanwezig, of loopt het internet op dat adres via een andere provider? 

rgwoosterbeek
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Account aangemaakt via de link. Wordt automatisch teruggestuurd naar het andere account dat tot juni gebruikt werd volgens mij? Wederom alleen tot juni de facturen weer.

Klantnummer moet zijn: ** moderator: klantnummer verwijderd **

Klantnummer waar ik telkens naar teruggestuurd wordt via Ziggo als ik probeer in te loggen met nieuwe account: ** moderator: klantnummer verwijderd **

Dus dat werkt niet.

 

Geen idee op welke provider het internet zit. Het draadloze netwerk begint met een H, geen idee of KPN zoiets heeft? De router is blanco met alleen sticker met netwerk en wachtwoord 😉

Ziggo zou er niet beschikbaar zijn. Er is niet plek om een tweede router neer te zetten, ook geen aansluiting voor. Het is gewoon wifi van een gezamenlijk huis.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 575Oplossingen
  • 2127Likes

@rgwoosterbeek Je komt nu uit in de Mijn Ziggo omgeving van je oude klantnummer. Dat is dan ook de reden dat je de facturen tot en met juni 2022 ziet staan. Ik ben zo vrij geweest om het Mijn Ziggo account te verwijderen, zodat je dit e-mailadres kunt gebruiken voor je nieuwe klantnummer. Waar je je klantnummer kunt vinden, lees op je deze pagina. Zodra je dit klantnummer heb, registreer je dan via deze link. Laat je ons weten of het is gelukt? 

roosterbeek

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Daar ben ik weer, nu via het huidige account. Kan inmiddels facturen inzien inderdaad. Maar nog steeds: ik betaal dus nog tot het einde van het jaar voor een internetverbinding die ik niet gebruik. Stel dat er mensen komen te wonen op het vorige adres waar ik verbleef, dan kunnen zij natuurlijk ook geen internetaansluiting daar doen tot november... Ik zit nu zelf bij KPN via het huis waar ik op kamers zit.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1105Posts
  • 115Oplossingen
  • 548Likes

Welkom terug @rgwoosterbeek Goed te lezen dat het inloggen nu wel lukt en je de facturen kunt bekijken. Het is natuurlijk niet handig dat er nu een Ziggo abonnement loopt op jouw naam op een adres waar jij niet meer woonachtig bent. Is op het nieuwe adres ( waar al een aansluiting van een andere provider loopt ) ook geen aansluiting van Ziggo mogelijk? Kun je je nieuwe postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel, dan kan ik dit voor je checken. 

roosterbeek

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Gegevens bijgewerkt. Op het adres waar ik nu verblijf  is 1 aansluiting mogelijk. Hier zit KPN al.  Dit loopt via verhuurder en is niet  te veranderen. Het vorige adres staat nog te koop, maar is na verwachting binnen een maand wel verkocht.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Ik ben het heel even bijster hoor @rgwoosterbeek 

Momenteel heb je een actief abonnement op de Willaerlaan 14. Wat ik uit je verhaal begrijp is dat je daar inmiddels niet meer woont.

Kun je in je profiel tussen haakjes het postcode en huisnummer toevoegen van het adres waar je momenteel woont?

roosterbeek

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Klopt, ik woon daar  niet meer en straks woont er een nieuwe koper. Had de postcode en huisnummer al  toegevoegd in de accountinfo, maar nu dus in het zichtbare gedeelte ook geplaatst.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Dankjewel @roosterbeek 

 

Omdat je een contract hebt tot eind dit jaar mag je onder bepaalde regels je contract vroegtijdig opzeggen.

Als je ons een kopie GBA ( uittreksel ervan ) toestuurt waarmee je aantoont op het nieuwe adres ingeschreven te staan, dan kunnen we je contract vroegtijdig opzeggen 🙂

roosterbeek

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Heb via de Mijn Ziggo-app een bericht gestuurd naar de klantenservice met een bijlage waarop mijn inschrijving in Veenendaal staat. Even afwachten of dit correct wordt opgepakt.

roosterbeek

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

opgelost

Uitgelicht topic