1
Vraag
2
Reacties
WH

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

F1 TV activeren met Ziggo Sport Totaal lukt niet

Na eerste contact ziggo klantenservice ben ik netjes door de F1TV.com support gemaild om het probleem 

"Je account is al gekoppeld met Ziggo en ook je gratis abonnement is actief. Geniet van live streams en beleef opnieuw historische races."

Op te lossen.   

17 email , 3 casenumbers en 2x 45 minuten met Engelse support verder, verwijzen ze me weer terug naar Ziggo.

Nogmaals met de Ziggo klantenservice gebeld en kom daar ook weer geen moer verder..   ("je moet heb even syncen")  Dat heb ik al 43x gedaan!!  Maar blijft continu aangeven dat het account al is gekoppeld. Echter blijft alles op slot op F1 TV

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat kan ik mij voorstellen en ik snap de wanhoop. 

Eigenlijk kunnen we aan dat bericht wel concluderen dat F1 TV Pro er alles aan gedaan heeft. Toch blijft de fout bestaan. 
Wellicht is het een idee om het Mijn Ziggo account te verwijderen. Hoe sta jij hierin?

Vervolgens mag je zelf weer een nieuw account aanmaken
Bij het opnieuw aanmaken, kun je niet meer voor een gebruikersnaam kiezen, maar moet het een emailadres worden. Dat is nog wel een verandering met wat je nu gewend bent.
 

Bekijk in context

19 Reacties 19
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert,

Deze gegevens stonden er al. Zojuist wel de letter  bij huisnummer toegevoegd.

Zie je reactie weer graag tegemoet. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ik kan niets voor je doen als andere klant zijnde 🙂, daarom schreef ik:

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemiddag @WH , welkom op onze Community. Wanneer je hier al zo lang tegen aanloopt, vind ik het heel fijn dat je ons hebt gevonden zodat wij je hiermee mogen helpen. 

Het verbaast mij volledig dat je hier zo lang mee bezig bent. Even voor de zekerheid, je logt wel in met je F1 account en niet met je Mijn Ziggo account? Dit is namelijk de meest voorkomende oorzaak wanneer klanten niet kunnen inloggen. Waarschijnlijk is dat al vaker gevraagd, maar ik sluit het liever uit dan dat ik een aanname maak.

Even voor mijn beeldvorming, heeft de F1TV app wel gewerkt eerder bij je, of nooit? En dit probleem ervaar je op meerdere apparaten of heb je dit alleen op 1 toestel (getest)? 

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Meindert,

Ja, dit werd ook verzocht door de ZIGGO klantenservice. Die wisten het niet en F1 TV ook niet. En ja inderdaad het verbaast mij ook... 

Maar ik hoop dat jij me kan helpen!

Ja ik heb een F1 account aangemaakt (zelfde emailadres als het ziggo account), die ga ik vervolgens activeren op: https://www.ziggo.nl/entertainment/f1-tv-pro-activeren. Hierna kom je op de "F1 koppel je account pagina" na koppelen kom je ook even op een ZIGGO inlogscherm. (hier gebruik ik mijn ziggo gebruikersnaam en ww) die word geaccepteerd. vervolgens komt het bekende "knipsel 1" scherm. 

OEPS
Je hebt al een geactiveerd account via Ziggo.

Je account is al gekoppeld met Ziggo en ook je gratis abonnement is actief. Geniet van live streams en beleef opnieuw historische races

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Heel bijzonder, @WH . Ik moet ook eerlijk aangeven dat ik zo`n probleem ook eigenlijk nooit meer tegenkom. 

Wanneer je al een account hebt, hoef je deze niet opnieuw te koppelen. Dan zou je in principe alleen hoeven in te loggen en tadaaaaa. 
Heb je in een eerder contact ook gecontroleerd dat je niet een VPN aan hebt staan op hetzelfde moment? Dit kan in sommige gevallen de oorzaak zijn. 

Loop je tegen dit probleem aan bij alleen live uitzendingen of ook bij oudere uitzendingen? Met de F1TV app kun je namelijk live uitzendingen maar vanaf 1 apparaat bekijken. Zodra je met meerdere apparaten bent ingelogd, zal je een slotje of melding zien. Wil je eens controleren of je niet per ongeluk op een andere browser of apparaat nog bent ingelogd? Via een browser kun je in je account kun je bij 'Mijn abonnement" -> "apparaten" zien met welke apparaten je allemaal bent ingelogd. Zou je hier eens alle ingelogde / gekoppelde apparaten eens willen verwijderen? 

Ik ben heel benieuwd wat er gebeurd als je hierna opnieuw inlogt zonder opnieuw te proberen te koppelen. 

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ja dat werk dus niet. En nee ik werk niet met een VPN. 

Ik was enkel op mijn iPhone aangemeld. Deze verwijdert zonder enig resultaat. (zie bijlage) Ik heb dus nog nooit iets kunnen bekijken op de F1TV app. Alles blijft continue op slotje staan. 

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

@WH, Helemaal duidelijk. Ik ben even benieuwd of de e-mail die je hebt ontvangen van F1 tv Pro, afkomstig is van een noreply account? Anders wil ik je vragen om die e-mail alsnog te beantwoorden. Mocht dit niet mogelijk zijn, dan moeten wij het opnieuw met F1 TV Pro oppakken. 

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Lotte,

Nee, ik mail & bel (al 4 weken) met "general@nl.formula1.com" en sturen me weer terug naar jullie.  Maar ik snap het niet, wat moet ik hun beantwoorden dan? 

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Lotte Ik zie je/jullie reactie en oplossing nog graag tegemoet!! 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dit schiet gewoon niet op zo, @WH
Wij hebben het voor je doorgezet naar F1 groep om het nogmaals na te kijken. Ik ga er vanuit dat zijn contact met je opnemen hierover. Mocht je over een week nog niets gehoord hebben, dan hoor ik het graag van je.

Ik zie dat jouw Ziggo Sport Totaal abonnement sinds augustus aangepast is naar een combipakket. Speelt het probleem ook al zo lang? 
Is het account ook al eens ontkoppeld zodat je het vervolgens zelf weer opnieuw kon koppelen? Wellicht zijn dit nog even goede opties om achter de hand te houden voor het geval het nu nog steeds niet lukt.

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jiri 
1 maand, 24 mails verder en ik krijg weer exact dezelfde vragen dan op dag 1 !!  "Dat ik hem even wil koppelen op de website...." 

Mijn geduld raakt op en ik wil gewoon VOOR dit weekend (lees: laatste 2 races F1 TV kunnen kijken) iets waar ik volledig recht op heb!

Het moet toch niet zo spannend zijn om "samen" te zorgen dat de F1/ZIGGO  koppeling werkt!?  Ik word nu echt van het kastje naar de muur gestuurd en het duurt dagen voordat ik weer een reactie terug krijg. 

Ik vraag u dus vriendelijk om dit samen met F1 TV, voor dit weekend op te lossen.  Zo niet, dan ben ik genoodzaakt iets te vinden alle maandelijkse  abonnementskosten van het Ziggosport totaal pakket van het afgelopen jaar. 

Zie jullie reactie weer graag tegemoet! 


Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat is inderdaad wel erg bedroevend, @WH Logisch dat jouw geduld op raakt. 

Het is ook zeker niet heel spannend, maar wij hebben geen rechtstreekse lijn met F1 TV Pro helaas. Normaal gesproken checken wij een aantal dingen en zetten we het vervolgens door naar F1 Pro en fixen zij het. Dit laatste schort het op dit moment aan. 

Je krijgt dit F1 Pro pakket gratis van ons, maar kunt hier verder geen rechten aan ontlenen. Ook de F1 komt niet in gevaar gezien je het gewoon via Ziggo Sport Totaal kunt kijken. Ik ben het met je eens dat het moet werken en ga hier ook alles voor doen, maar het "dreigen" met het terugvorderen van de kosten heeft geen zin. 

Hij geeft aan dat jouw account al gekoppeld is met Ziggo. Dit kan natuurlijk 2 kanten op. 
Optie 1: Jouw huidige F1 Pro tv account is al gekoppeld met Mijn Ziggo, maar pakt het abonnement niet.
Optie 2: Je hebt nog een ander F1 TV Pro account welke al gekoppeld is jouw huidige Mijn Ziggo. 
 
Heel eerlijk gezegd kan het haast niet dan dat het de laatste optie is, gezien wat er allemaal al geprobeerd is. Kun je optie 2 uitsluiten door met alle mogelijke emailadressen te proberen in te loggen bij F1 TV Pro? Eventueel met wachtwoord vergeten stappen? 

Ik hoor graag van je.

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jiri  je hebt gelijk, een hopeloze troef om

het proces misschien wel te versnellen, mijn excuus hiervoor. 

Maar je begrijpt dat ik er echt hopeloos van word. Heb alle stappen geduldig uitgevoerd en afgewacht, maar ben echt geen stap verder dan 1 maand geleden…

 

Ik heb zelf beide F1 account laten verwijderen door F1 support om dit al uit te sluiten. Kortom er bestonden eergisteren

geen accounts mijn onder onze 2 e-mailadressen. Ook is met de F1 support alles op adres, naam en (ziggo)account doorgelopen. Er zijn geen andere account meer op mijn naam/klantnummer.

 

zie bijlage.

 

 

PS: F1 kijken ga ik inderdaad niet missen, maar ik wil wel de ”onboardradio’s” live kunnen meeluisteren voor deze 2 spannende laatste races.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat kan ik mij voorstellen en ik snap de wanhoop. 

Eigenlijk kunnen we aan dat bericht wel concluderen dat F1 TV Pro er alles aan gedaan heeft. Toch blijft de fout bestaan. 
Wellicht is het een idee om het Mijn Ziggo account te verwijderen. Hoe sta jij hierin?

Vervolgens mag je zelf weer een nieuw account aanmaken
Bij het opnieuw aanmaken, kun je niet meer voor een gebruikersnaam kiezen, maar moet het een emailadres worden. Dat is nog wel een verandering met wat je nu gewend bent.
 

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Jiri Prima. Doen jullie dit of moet ik dit doen? 

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Dat heb ik bij deze voor je gedaan 😉 
Wil je je over een half uur opnieuw registreren?

WH
Topicstarter
Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

FEEST!  Eindelijk... "de aanhouder wint".

Bedankt! 


Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Het had "wat voeten in aarde" maar super goed dat het hiermee opgelost is! Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nog niet eerder meegemaakt heb dat het mis ging in een Mijn Ziggo account, maar zoals zo vaak moet van alles een eerste keer zijn.

In ieder geval wel bedankt voor jouw medewerking en geduld in deze en excuses dat het zo lang heeft moeten duren.

Geniet van de laatste 2 races ! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic