Prijswijziging per 1 juli 2022
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb al wekenlang problemen om het gratis zender pakket te krijgen. Mij niet duidelijk bij wie ik moet zijn.
Sinds 2010 klant bij ziggo met 'all-in-one'. Prima verder.
December 2021 bij Hollands Nieuwe een abonnement afgesloten. Portering op 21 jan 2022.
Alles prima. Kreeg direct 1gb extra data.
Begin feb 2022 gebeld met Ziggo voor mijn extra pakket. Zou dik voor mekaar komen. Nee dus.
Zo rond 17 feb gebeld met Hollands Nieuwe. Zou wederom voor elkaar komen. Kreeg een hele mooie email ter bevestiging. De tweede lijn ging er mee aan het werk. Binnen 10 dagen moest het rond zijn.
En nu dus nog steeds niet. Alle medewerkers verder uiterst vriendelijk.
Zojuist gecontroleerd via Mijn Ziggo. Niets. Ook een link gebruikt; gevonden op dit forum. Gaf een foutmelding.
Uiteraard klopt postcode, huisnummer etc.
Hoe ga ik nu verder. Bij Ziggo of bij Hollands Nieuwe?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Zucht
Ik kan je gebruikersnaam aardig begrijpen. Zeker gezien je van hot naar her wordt gestuurd.
De gratis extra's moeten aan onze kant worden toegevoegd na de koppeling met Hollands Nieuwe. Ik zie nu dat dit nog niet goed is uitgevoerd.
Ik zorg ervoor dat dit binnen 3 werkdagen is aangepast. Je kan het gratis zenderpakket daarna via je Mijn Ziggo account bestellen.
Zojuist het gratis zenderpakket gekozen. Het stond klaar. En dat binnen één dag via dit forum.
Mijn dank.
Een Ziggo moderator kan kijken hoe het nu in elkaar zit bij je en de nodige stappen zetten en/of de juiste mensen bereiken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Goedemiddag @Zucht
Ik kan je gebruikersnaam aardig begrijpen. Zeker gezien je van hot naar her wordt gestuurd.
De gratis extra's moeten aan onze kant worden toegevoegd na de koppeling met Hollands Nieuwe. Ik zie nu dat dit nog niet goed is uitgevoerd.
Ik zorg ervoor dat dit binnen 3 werkdagen is aangepast. Je kan het gratis zenderpakket daarna via je Mijn Ziggo account bestellen.
Jamyla, thnx. Ik zal eind volgende week checken. Prettig weekend
Moet helemaal gaan goed komen! Jij ook een mooi weekend @Zucht
Zojuist het gratis zenderpakket gekozen. Het stond klaar. En dat binnen één dag via dit forum.
Mijn dank.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...