1
Vraag
2
Reacties
Zucht

Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Extra zender pakket (gratis) via Hollands Nieuwe

Ik heb al wekenlang problemen om het gratis zender pakket te krijgen.  Mij niet duidelijk bij wie ik moet zijn.

Sinds 2010 klant bij ziggo met 'all-in-one'.  Prima verder.

 

December 2021 bij Hollands Nieuwe een abonnement afgesloten.  Portering op 21 jan 2022.  

Alles prima.  Kreeg direct 1gb extra data.

Begin feb 2022  gebeld met Ziggo voor mijn extra pakket.   Zou dik voor mekaar komen. Nee dus.

Zo rond 17 feb gebeld met Hollands Nieuwe.  Zou wederom voor elkaar komen. Kreeg een hele mooie email ter bevestiging.  De tweede lijn ging er mee aan het werk.  Binnen 10 dagen moest het rond zijn.

En nu dus nog steeds niet.  Alle medewerkers verder uiterst vriendelijk. 

 

Zojuist gecontroleerd via Mijn Ziggo. Niets.  Ook een link gebruikt; gevonden op dit forum.  Gaf een foutmelding.

Uiteraard klopt postcode, huisnummer etc.

Hoe ga ik nu verder. Bij Ziggo of bij Hollands Nieuwe? 

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Goedemiddag @Zucht

 

Ik kan je gebruikersnaam aardig begrijpen. Zeker gezien je van hot naar her wordt gestuurd.

De gratis extra's moeten aan onze kant worden toegevoegd na de koppeling met Hollands Nieuwe. Ik zie nu dat dit nog niet goed is uitgevoerd.

Ik zorg ervoor dat dit binnen 3 werkdagen is aangepast. Je kan het gratis zenderpakket daarna via je Mijn Ziggo account bestellen.

Bekijk in context

Uitgelicht
Zucht
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Zojuist het gratis zenderpakket gekozen.  Het stond klaar.  En dat binnen één dag via dit forum.  

Mijn dank.

5 Reacties 5
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 56493Posts
  • 3721Oplossingen
  • 13536Likes

Een Ziggo moderator kan kijken hoe het nu in elkaar zit bij je en de nodige stappen zetten en/of de juiste mensen bereiken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Goedemiddag @Zucht

 

Ik kan je gebruikersnaam aardig begrijpen. Zeker gezien je van hot naar her wordt gestuurd.

De gratis extra's moeten aan onze kant worden toegevoegd na de koppeling met Hollands Nieuwe. Ik zie nu dat dit nog niet goed is uitgevoerd.

Ik zorg ervoor dat dit binnen 3 werkdagen is aangepast. Je kan het gratis zenderpakket daarna via je Mijn Ziggo account bestellen.

Zucht
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Jamyla, thnx.  Ik zal eind volgende week checken.  Prettig weekend

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 2576Posts
  • 311Oplossingen
  • 645Likes

Moet helemaal gaan goed komen! Jij ook een mooi weekend @Zucht

Zucht
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Zojuist het gratis zenderpakket gekozen.  Het stond klaar.  En dat binnen één dag via dit forum.  

Mijn dank.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates