1
Vraag
2
Reacties
Zucht

Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Extra zender pakket (gratis) via Hollands Nieuwe

Ik heb al wekenlang problemen om het gratis zender pakket te krijgen.  Mij niet duidelijk bij wie ik moet zijn.

Sinds 2010 klant bij ziggo met 'all-in-one'.  Prima verder.

 

December 2021 bij Hollands Nieuwe een abonnement afgesloten.  Portering op 21 jan 2022.  

Alles prima.  Kreeg direct 1gb extra data.

Begin feb 2022  gebeld met Ziggo voor mijn extra pakket.   Zou dik voor mekaar komen. Nee dus.

Zo rond 17 feb gebeld met Hollands Nieuwe.  Zou wederom voor elkaar komen. Kreeg een hele mooie email ter bevestiging.  De tweede lijn ging er mee aan het werk.  Binnen 10 dagen moest het rond zijn.

En nu dus nog steeds niet.  Alle medewerkers verder uiterst vriendelijk. 

 

Zojuist gecontroleerd via Mijn Ziggo. Niets.  Ook een link gebruikt; gevonden op dit forum.  Gaf een foutmelding.

Uiteraard klopt postcode, huisnummer etc.

Hoe ga ik nu verder. Bij Ziggo of bij Hollands Nieuwe? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3002Posts
  • 359Oplossingen
  • 825Likes

Goedemiddag @Zucht

 

Ik kan je gebruikersnaam aardig begrijpen. Zeker gezien je van hot naar her wordt gestuurd.

De gratis extra's moeten aan onze kant worden toegevoegd na de koppeling met Hollands Nieuwe. Ik zie nu dat dit nog niet goed is uitgevoerd.

Ik zorg ervoor dat dit binnen 3 werkdagen is aangepast. Je kan het gratis zenderpakket daarna via je Mijn Ziggo account bestellen.

Bekijk in context

Uitgelicht
Zucht
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Reacties
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Zojuist het gratis zenderpakket gekozen.  Het stond klaar.  En dat binnen één dag via dit forum.  

Mijn dank.

18 Reacties 18
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61524Posts
  • 4191Oplossingen
  • 15659Likes

Een Ziggo moderator kan kijken hoe het nu in elkaar zit bij je en de nodige stappen zetten en/of de juiste mensen bereiken.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3002Posts
  • 359Oplossingen
  • 825Likes

Goedemiddag @Zucht

 

Ik kan je gebruikersnaam aardig begrijpen. Zeker gezien je van hot naar her wordt gestuurd.

De gratis extra's moeten aan onze kant worden toegevoegd na de koppeling met Hollands Nieuwe. Ik zie nu dat dit nog niet goed is uitgevoerd.

Ik zorg ervoor dat dit binnen 3 werkdagen is aangepast. Je kan het gratis zenderpakket daarna via je Mijn Ziggo account bestellen.

Zucht
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Jamyla, thnx.  Ik zal eind volgende week checken.  Prettig weekend

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3002Posts
  • 359Oplossingen
  • 825Likes

Moet helemaal gaan goed komen! Jij ook een mooi weekend @Zucht

Zucht
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 48Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Zojuist het gratis zenderpakket gekozen.  Het stond klaar.  En dat binnen één dag via dit forum.  

Mijn dank.

rozeboomg

Stamgast
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

helaas bij mij hetzelfde probleem , sinds 1-7-22 hollands nieuwe , maar extra pakket geen reactie , zou 5 weken moeten duren voor activatiemail , ziet ernaar uit dat als we zelf niets doen dit 50 weken wordt? 

Helaas op Ziggowebsite staat niets over Hollands Nieuwe , daar kom je niet verder , dus nu maar hopen dat dit werkt

 

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2947Posts
  • 397Oplossingen
  • 645Likes

Heel frustrerend dat jij hier ook mee te maken hebt, @rozeboomg. Als ik onder je gegevens kijk, zie ik op je huidige adres tot nu toe alleen je Ziggo abonnement actief staan. 

Staat je Hollands Nieuwe abonnement goed geregistreerd op hetzelfde adres? Heb je met de klantenservice van Hollands Nieuwe al contact gehad? Als je ook je mobiele nummer in je profiel zet hier, kan ik kijken wat ik daarop kan vinden.

rozeboomg

Stamgast
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

bij hollands nieuwe staat het goed geregistreerd, contact mee gehad , die geeft aan dat het bij Ziggo zit. ik zal 06 nummer in profiel zetten

rozeboomg

Stamgast
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

nog verder nieuws?

rozeboomg

Stamgast
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

nog geen reactie op mijn antwoord helaas

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6630Posts
  • 759Oplossingen
  • 2631Likes

Hi @rozeboomg, sorry voor de vertraging. Heb je voor de volledigheid nog het type abonnement dat je bij Hollandsnieuwe hebt? Dan zet ik de situatie intern door om het te activeren.

rozeboomg

Stamgast
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

omschrijving van contract als bijlage 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6630Posts
  • 759Oplossingen
  • 2631Likes

Dank je! Ik heb het doorgezet naar een specialist. Ik verwacht binnen 3 werkdagen meer duidelijkheid. Welk zenderpakket zou je willen activeren? Dan zet ik dat verzoek er direct bij.

rozeboomg

Stamgast
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ziggo sport svp

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6630Posts
  • 759Oplossingen
  • 2631Likes

Hi @rozeboomg, ik zie dat alles inmiddels in orde is gemaakt en het pakket is toegevoegd 🙂

rozeboomg

Stamgast
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Hallo Alex , dan zie jij meer als wat ik doe , bij mij staat Ziggo sport nog steeds niet actief, moet er een abonnement voor afsluiten😫

3 dagen is inmiddels al bijna  2 weken

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 6630Posts
  • 759Oplossingen
  • 2631Likes

Ah check! Ik zie dat ze het wel geactiveerd hebben, maar nog niet het daadwerkelijke pakket hebben opgevoerd. Dat is nu alsnog gedaan, binnen 24 uur werken de Ziggo Sport Kanalen! Ik zal daarna ook 3 maanden gratis Movies & Series XL activeren (dat automatisch weer afloopt) omdat het zo lang heeft geduurd.

rozeboomg

Stamgast
  • 94Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

bedankt werkt nu ( hoera) en bedankt voor de compensatie en voor je medewerking 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

Prijswijziging per 1 juli 2022

Binnenkort informeren we iedereen persoonlijk over de prijswijziging van 1 juli 2022. Tussen 9 en 31 mei ontvang je van ons een e-mail of brief wanneer er iets wijzigt in je abonnementskosten. Voor 1 ...

Geplaatst in Ziggo Updates