Ik heb al wekenlang problemen om het gratis zender pakket te krijgen. Mij niet duidelijk bij wie ik moet zijn.
Sinds 2010 klant bij ziggo met 'all-in-one'. Prima verder.
December 2021 bij Hollands Nieuwe een abonnement afgesloten. Portering op 21 jan 2022.
Alles prima. Kreeg direct 1gb extra data.
Begin feb 2022 gebeld met Ziggo voor mijn extra pakket. Zou dik voor mekaar komen. Nee dus.
Zo rond 17 feb gebeld met Hollands Nieuwe. Zou wederom voor elkaar komen. Kreeg een hele mooie email ter bevestiging. De tweede lijn ging er mee aan het werk. Binnen 10 dagen moest het rond zijn.
En nu dus nog steeds niet. Alle medewerkers verder uiterst vriendelijk.
Zojuist gecontroleerd via Mijn Ziggo. Niets. Ook een link gebruikt; gevonden op dit forum. Gaf een foutmelding.
Uiteraard klopt postcode, huisnummer etc.
Hoe ga ik nu verder. Bij Ziggo of bij Hollands Nieuwe?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Zucht
Ik kan je gebruikersnaam aardig begrijpen. Zeker gezien je van hot naar her wordt gestuurd.
De gratis extra's moeten aan onze kant worden toegevoegd na de koppeling met Hollands Nieuwe. Ik zie nu dat dit nog niet goed is uitgevoerd.
Ik zorg ervoor dat dit binnen 3 werkdagen is aangepast. Je kan het gratis zenderpakket daarna via je Mijn Ziggo account bestellen.
Zojuist het gratis zenderpakket gekozen. Het stond klaar. En dat binnen één dag via dit forum.
Mijn dank.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator kan kijken hoe het nu in elkaar zit bij je en de nodige stappen zetten en/of de juiste mensen bereiken.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Goedemiddag @Zucht
Ik kan je gebruikersnaam aardig begrijpen. Zeker gezien je van hot naar her wordt gestuurd.
De gratis extra's moeten aan onze kant worden toegevoegd na de koppeling met Hollands Nieuwe. Ik zie nu dat dit nog niet goed is uitgevoerd.
Ik zorg ervoor dat dit binnen 3 werkdagen is aangepast. Je kan het gratis zenderpakket daarna via je Mijn Ziggo account bestellen.
Jamyla, thnx. Ik zal eind volgende week checken. Prettig weekend
Moet helemaal gaan goed komen! Jij ook een mooi weekend @Zucht
Zojuist het gratis zenderpakket gekozen. Het stond klaar. En dat binnen één dag via dit forum.
Mijn dank.
helaas bij mij hetzelfde probleem , sinds 1-7-22 hollands nieuwe , maar extra pakket geen reactie , zou 5 weken moeten duren voor activatiemail , ziet ernaar uit dat als we zelf niets doen dit 50 weken wordt?
Helaas op Ziggowebsite staat niets over Hollands Nieuwe , daar kom je niet verder , dus nu maar hopen dat dit werkt
Heel frustrerend dat jij hier ook mee te maken hebt, @rozeboomg. Als ik onder je gegevens kijk, zie ik op je huidige adres tot nu toe alleen je Ziggo abonnement actief staan.
Staat je Hollands Nieuwe abonnement goed geregistreerd op hetzelfde adres? Heb je met de klantenservice van Hollands Nieuwe al contact gehad? Als je ook je mobiele nummer in je profiel zet hier, kan ik kijken wat ik daarop kan vinden.
bij hollands nieuwe staat het goed geregistreerd, contact mee gehad , die geeft aan dat het bij Ziggo zit. ik zal 06 nummer in profiel zetten
nog verder nieuws?
nog geen reactie op mijn antwoord helaas
Hi @rozeboomg, sorry voor de vertraging. Heb je voor de volledigheid nog het type abonnement dat je bij Hollandsnieuwe hebt? Dan zet ik de situatie intern door om het te activeren.
Dank je! Ik heb het doorgezet naar een specialist. Ik verwacht binnen 3 werkdagen meer duidelijkheid. Welk zenderpakket zou je willen activeren? Dan zet ik dat verzoek er direct bij.
Ziggo sport svp
Hi @rozeboomg, ik zie dat alles inmiddels in orde is gemaakt en het pakket is toegevoegd 🙂
Hallo Alex , dan zie jij meer als wat ik doe , bij mij staat Ziggo sport nog steeds niet actief, moet er een abonnement voor afsluiten😫
3 dagen is inmiddels al bijna 2 weken
Ah check! Ik zie dat ze het wel geactiveerd hebben, maar nog niet het daadwerkelijke pakket hebben opgevoerd. Dat is nu alsnog gedaan, binnen 24 uur werken de Ziggo Sport Kanalen! Ik zal daarna ook 3 maanden gratis Movies & Series XL activeren (dat automatisch weer afloopt) omdat het zo lang heeft geduurd.
bedankt werkt nu ( hoera) en bedankt voor de compensatie en voor je medewerking
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.