Ik kan geen extra pakketten meer kijken op de televisie in de slaapkamer?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als eerste in uw abonnement staat uw pakket, ik weet niet hoe welke Media Box of CI+ module gebruikt.
Als u naar www.ziggo.nl gaat en u logt in op Mijn Ziggo dan gaat u naar tabblad Producten en kiest u optie Televisie
Hier kunt u zien welke apparaten u heeft en kan u eventueel op de optie Zenders ophalen klikken.
En als u anders kijkt, laat maar even weten, want de informatie is minimaal.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als eerste in uw abonnement staat uw pakket, ik weet niet hoe welke Media Box of CI+ module gebruikt.
Als u naar www.ziggo.nl gaat en u logt in op Mijn Ziggo dan gaat u naar tabblad Producten en kiest u optie Televisie
Hier kunt u zien welke apparaten u heeft en kan u eventueel op de optie Zenders ophalen klikken.
En als u anders kijkt, laat maar even weten, want de informatie is minimaal.
gebruik je in de slaapkamer een ci
module of mediabox?
Mocht je reactie krijgen, geef maar even seintje dan meld ik hem bij de moderators, ik krijg geen reactie van TS.
Goedemiddag @d.j.g.koopman
Ik lees dat je al een tijdje problemen ervaart met het ontvangst van zenders in de slaapkamer.
Jammer natuurlijk! Onze helden @Dave en @anoniemforum hebben je zo goed mogelijk geprobeerd te helpen en je een aantal vragen gesteld. Helaas hebben we hier geen reactie meer op ontvangen. Ik ga er vanuit dat het euvel uit zichzelf is verholpen. Mocht je dit probleem nog steeds ervaren, reageer dan vooral even zodat we je weer verder kunnen helpen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.