1
Vraag
2
Reacties
d.j.g.koopman

Level 2
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Extra pakketten verdwenen

Ik kan geen extra pakketten meer kijken op de televisie in de slaapkamer? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20742Posts
  • 954Oplossingen
  • 6416Likes

Als eerste in uw abonnement staat uw pakket, ik weet niet hoe welke Media Box of CI+ module gebruikt.

Als u naar www.ziggo.nl gaat en u logt in op Mijn Ziggo dan gaat u naar tabblad Producten en kiest u optie Televisie

Hier kunt u zien welke apparaten u heeft en kan u eventueel op de optie Zenders ophalen klikken.

En als u anders kijkt, laat maar even weten, want de informatie is minimaal.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20742Posts
  • 954Oplossingen
  • 6416Likes

Als eerste in uw abonnement staat uw pakket, ik weet niet hoe welke Media Box of CI+ module gebruikt.

Als u naar www.ziggo.nl gaat en u logt in op Mijn Ziggo dan gaat u naar tabblad Producten en kiest u optie Televisie

Hier kunt u zien welke apparaten u heeft en kan u eventueel op de optie Zenders ophalen klikken.

En als u anders kijkt, laat maar even weten, want de informatie is minimaal.

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 9016Posts
  • 561Oplossingen
  • 2294Likes

gebruik je in de slaapkamer een ci

module of mediabox?

Dave!

Level 20
Super Expert
  • 20742Posts
  • 954Oplossingen
  • 6416Likes

@anoniemforum 

Mocht je reactie krijgen, geef maar even seintje dan meld ik hem bij de moderators, ik krijg geen reactie van TS.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3934Posts
  • 464Oplossingen
  • 1361Likes

Goedemiddag @d.j.g.koopman 
Ik lees dat je al een tijdje problemen ervaart met het ontvangst van zenders in de slaapkamer. 
Jammer natuurlijk! Onze helden @Dave!  en @anoniemforum  hebben je zo goed mogelijk geprobeerd te helpen en je een aantal vragen gesteld. Helaas hebben we hier geen reactie meer op ontvangen. Ik ga er vanuit dat het euvel uit zichzelf is verholpen. Mocht je dit probleem nog steeds ervaren, reageer dan vooral even zodat we je weer verder kunnen helpen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic