HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kan geen extra pakketten meer kijken op de televisie in de slaapkamer?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als eerste in uw abonnement staat uw pakket, ik weet niet hoe welke Media Box of CI+ module gebruikt.
Als u naar www.ziggo.nl gaat en u logt in op Mijn Ziggo dan gaat u naar tabblad Producten en kiest u optie Televisie
Hier kunt u zien welke apparaten u heeft en kan u eventueel op de optie Zenders ophalen klikken.
En als u anders kijkt, laat maar even weten, want de informatie is minimaal.
Als eerste in uw abonnement staat uw pakket, ik weet niet hoe welke Media Box of CI+ module gebruikt.
Als u naar www.ziggo.nl gaat en u logt in op Mijn Ziggo dan gaat u naar tabblad Producten en kiest u optie Televisie
Hier kunt u zien welke apparaten u heeft en kan u eventueel op de optie Zenders ophalen klikken.
En als u anders kijkt, laat maar even weten, want de informatie is minimaal.
gebruik je in de slaapkamer een ci
module of mediabox?
Mocht je reactie krijgen, geef maar even seintje dan meld ik hem bij de moderators, ik krijg geen reactie van TS.
Goedemiddag @d.j.g.koopman
Ik lees dat je al een tijdje problemen ervaart met het ontvangst van zenders in de slaapkamer.
Jammer natuurlijk! Onze helden @Dave! en @anoniemforum hebben je zo goed mogelijk geprobeerd te helpen en je een aantal vragen gesteld. Helaas hebben we hier geen reactie meer op ontvangen. Ik ga er vanuit dat het euvel uit zichzelf is verholpen. Mocht je dit probleem nog steeds ervaren, reageer dan vooral even zodat we je weer verder kunnen helpen.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...