ik heb een exstra mediabox en die wil ik opzeggen maar hoe?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dag @buurke! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂
Ik heb de Extra Mediabox voor je opgezegd per 15 maart 2022 (met een maand opzegtermijn). Een bevestiging hiervan volgt per mail en rond 15 maart krijg je een retourdoos van ons thuisgestuurd om de mediabox mee te retourneren.
Mooie dag verder!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dat kan een Ziggo moderator voor je regelen.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Wil je sneller contact met Ziggo?
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.
De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly
Dag @buurke! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂
Ik heb de Extra Mediabox voor je opgezegd per 15 maart 2022 (met een maand opzegtermijn). Een bevestiging hiervan volgt per mail en rond 15 maart krijg je een retourdoos van ons thuisgestuurd om de mediabox mee te retourneren.
Mooie dag verder!
beste,
bedankt voor het opzeggen van de exstra mediabox
met vriendelijke groet
wim.
Ik wil de mijne ook opzeggen maar ik kan het niet zelf via mijn Ziggo. Waar moet ik wezen?
@Sholofly Dat kan een Ziggo moderator voor je regelen.
Goedemorgen @Sholofly
Zou je mij willen laten weten welke box je wil opzeggen? Je hebt namelijk een extra Next en een extra Next mini. Uiteraard wil ik wel de juiste box voor je stopzetten.
Goedemorgen Jamyla, dank voor je reactie. Ik heb net laten weten dat ik de next mini graag wil houden, daarom mag 1 van mijn twee gewone next boxen terug. Bij voorkeur die met serienummer eindigend op 5917
Ik heb in jou pakket 3 boxen zitten:
Hoofdbox Next 2********6
Extra box Next 2********3
Extra Next Mini 3********2
Dat betekent dat ik enkel die met 2*******3 a €5,- per maand voor je kan stopzetten.
Akkoord?
*** mod edit: smartcardnummers verwijderd uit openbaar bericht ***
Prima, dan verhuis ik die andere wel naar boven 🙂
Prima. Heb ik de opzegging nu geregeld en vanaf morgen wordt deze box stopgezet. Er volgt nog een doos om de box in retour te sturen. Het verzoek is om dit binnen 14 dagen in orde te maken.
Ga ik doen. Bedankt topper!
Graag gedaan @Sholofly en nog een stralende dag gewenst 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.