Vraag
Reacties
Oplossing
buurke
Level 1

Extra mediabox opzeggen

ik heb een exstra mediabox en die wil ik opzeggen maar hoe?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @buurke! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂

Ik heb de Extra Mediabox voor je opgezegd per 15 maart 2022 (met een maand opzegtermijn). Een bevestiging hiervan volgt per mail en rond 15 maart krijg je een retourdoos van ons thuisgestuurd om de mediabox mee te retourneren. 

Mooie dag verder!

Bekijk in context

0 Kudos
12 Reacties 12
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Dat kan een Ziggo moderator voor je regelen.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info


Wil je sneller contact met Ziggo?

Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur.
1200 gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo.
0900-1884 gebruikelijke (mobiele) belkosten.

De Chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in het scherm op onderstaande pagina tevoorschijn, zodra er iemand beschikbaar is.
Https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact/chatonly 

0 Kudos
Erik S
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Dag @buurke! Welkom hier op de Ziggo Community 🙂

Ik heb de Extra Mediabox voor je opgezegd per 15 maart 2022 (met een maand opzegtermijn). Een bevestiging hiervan volgt per mail en rond 15 maart krijg je een retourdoos van ons thuisgestuurd om de mediabox mee te retourneren. 

Mooie dag verder!

0 Kudos
buurke
Level 1
Topicstarter

beste,

bedankt voor het opzeggen van de exstra mediabox

met vriendelijke groet

wim.

0 Kudos
Sholofly
Level 4

Ik wil de mijne ook opzeggen maar ik kan het niet zelf via mijn Ziggo. Waar moet ik wezen?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Sholofly Dat kan een Ziggo moderator voor je regelen.

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @Sholofly

 

Zou je mij willen laten weten welke box je wil opzeggen? Je hebt namelijk een extra Next en een extra Next mini. Uiteraard wil ik wel de juiste box voor je stopzetten.

Sholofly
Level 4

Goedemorgen Jamyla, dank voor je reactie. Ik heb net laten weten dat ik de next mini graag wil houden, daarom mag 1 van mijn twee gewone  next boxen terug. Bij voorkeur die met serienummer eindigend op 5917

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

@Sholofly

 

Ik heb in jou pakket 3 boxen zitten:
Hoofdbox Next 2********6
Extra box Next 2********3

Extra Next Mini 3********2

 

Dat betekent dat ik enkel die met 2*******3 a €5,- per maand voor je kan stopzetten.

Akkoord?

*** mod edit: smartcardnummers verwijderd uit openbaar bericht ***

Sholofly
Level 4

Prima, dan verhuis ik die andere wel naar boven 🙂

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Prima. Heb ik de opzegging nu geregeld en vanaf morgen wordt deze box stopgezet. Er volgt nog een doos om de box in retour te sturen. Het verzoek is om dit binnen 14 dagen in orde te maken.

Sholofly
Level 4

Ga ik doen. Bedankt topper!

0 Kudos
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator

Graag gedaan @Sholofly en nog een stralende dag gewenst 🙂